Skravletråd desember

Godlvell . Nå har jenta på 18 mnd ej haft feber i eftermiddag eller nu. Men hon er knallröd på ögon og pyss. Hade tenkt å ta turen till legevakten nå i eftermiddag. Men e redd de bara sender Meg hjem igjen. Tenkte på örebetenelse eg da bør væl hon få noet før det? PS har vaskat det gott flera gånger idag

Okei, hehe. da hadde jeg tatt med også:p

Ellers syns jeg det kan være godt med fylte pannekaker. da med kjøttdeigfyll
Har jeg ikke prøvd, men gode til dessert er de jo også, med is eller sjokolade i :D

Nå eeer jeg så lei julegodt og julemat.. :p alt for mye pinnekjøtt og sjokkis. Glad det blir kylling i morgen eller fisk til middag idag :)

Ja har vært borti det selv også tidligere år:p. Alltid godt når julen er over:p. Jeg blir så utrolig matlei etter jul
Det ligger en sjokolade i kjøleskapet. Vanligvis ville jeg kastet meg over den, men akkurat nå er det ingenting som frister mindre altså :P

Det ligger en sjokolade i kjøleskapet. Vanligvis ville jeg kastet meg over den, men akkurat nå er det ingenting som frister mindre altså :P
Fikk 2 poser med sjokolade til jul. Lurer på hvor lenge de blir liggende før vi åpner dem:-P. Blir ihvertfall lenge til for min del

Nå eeer jeg så lei julegodt og julemat.. :p alt for mye pinnekjøtt og sjokkis. Glad det blir kylling i morgen eller fisk til middag idag :)
Jeg tror aldri jeg kan se på en sjokolade på samme måten igjen :P :P

Fikk 2 poser med sjokolade til jul. Lurer på hvor lenge de blir liggende før vi åpner dem:p. Blir ihvertfall lenge til for min del
Kjenner jeg blir kvalm bare av tanken :P

Back
Topp