Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo så godtNå fikk jeg lyst på pannekaker:-D
God tur hjem!God kveld
Her pakker vi litt mens vi ser på Harry Potter! I morgen er det hjemreise![]()
Borte bra, men hjemme best![]()
Haha!Jeg er eneste i min familie og i svigerfamilien som liker det, så om vi blir invitert på pannekaker må jeg ta med meg egen sylte siden de alltid glemmer det [emoji14]
God kveldGod kveld
Her pakker vi litt mens vi ser på Harry Potter! I morgen er det hjemreise
Borte bra, men hjemme best![]()
Jeg gleder meg til å få ungene i seng, det er dog reelt sett mannen som tar seg av det. Jeg vil bare ha litt fred og ro før jeg legger meg selv og babyen, det tar jo en time eller to før hun da sover, så godt å komme igang...Romjula har vært veldig sosial til nå hvertfall. Nesten litt i overkant, så nå gledes det til en rolig kveld hjemme alene...
Tror jammen meg vi skal ha det til middag en dag ila ukenja namme![]()
hehe hva liker de på da?Jeg er eneste i min familie og i svigerfamilien som liker det, så om vi blir invitert på pannekaker må jeg ta med meg egen sylte siden de alltid glemmer det![]()
Jeg pakket bag mens mannen monterte sete i bilen, før vi dro på sykehuset på kontroll. Vi slapp heldigvis hjem, den bagen inneholdt ikke alt man trenger, mildt sagt. Og jeg hadde jo ikke engang rierHehe.
Unnskylt at jeg ler, men kjenner meg så alt for godt igjen.
Frøkna kom 13 dager før termin, det hadde jeg ikke regnet med.
I tillegg til ikke vaskede klær måtte jeg også pakke fødebagen mellom og under riene
Ja utrolig godtDet er jo så godt![]()
De spiser pannekaker med bacon og sukker, også grønnsakssuppe ved siden av.hehe hva liker de på da?
Det velger vi også i år. Ikke helt typisk for oss, men vi har jo en baby og en sliten morSånn passe her
Vi har valgt å være mest hjemme..
Det er min sønn ogsåHan har egentlig alltid vært det![]()
Tror jeg må lage til helga. Kan bli godt det etter all julematenJa utrolig godt![]()
Vi har også pannekaker med bacon og sukkerDe spiser pannekaker med bacon og sukker, også grønnsakssuppe ved siden av.
Jeg MÅ ha pannekaker med bacon og blåbærsylte + potet![]()
Ja kjenner jeg er lei julemat nåTror jeg må lage til helga. Kan bli godt det etter all julematen![]()
Jeg er egentlig mest lei av alt julegodtetJa kjenner jeg er lei julemat nå. Hadde fisk til middag idag og det var utrolig godt
![]()
ikke dumt.Tror jammen meg vi skal ha det til middag en dag ila uken![]()

Okei, hehe. da hadde jeg tatt med ogsåDe spiser pannekaker med bacon og sukker, også grønnsakssuppe ved siden av.
Jeg MÅ ha pannekaker med bacon og blåbærsylte + potet![]()