Naturlig nok siden, mistet litt mer blod enn jm satte pris på, men ellers helt fint. Ingen sting, bekkenløsningen er borte og jenta nydeligoi, spennende.
og formen er bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Naturlig nok siden, mistet litt mer blod enn jm satte pris på, men ellers helt fint. Ingen sting, bekkenløsningen er borte og jenta nydeligoi, spennende.
og formen er bra?
Ja, det er snadderMmm! Kalkun er så godt, og jeg er sulten [emoji14]
Deilig det ogsåSkinnende sol og 2-3 minus er å klage over det heller
Høres kjekt utVi har kost oss ute i snøen![]()
Ååh....så heldige![]()
Trist de ikke lever enda.Her lever ikke svigers lenger men svigerfar var hyggelig han selv om han hadde sine tanker, ideer og forventninger spesielt til gubben som yngstemann i søskenflokken og den som hjalp han de siste årene pga kolsen.
Artig med snø daMasse snø!men masse vind...
Han sover litt nåSå kjipthåper gan får seg en lengre dupp senere
![]()
Man vet aldri hva man fårFøler meg heldig, siden jeg vet godt hvordan det er å ha sære svigerforeldrene [emoji14]
Takk, jeg krysser alt jeg har for detUnger er rare slik...
Håper det stopper med han, at resten går klar!
Ja har fått med meg detTrist de ikke lever enda.
Ja, måtte bare spørre for mye misnøye over svigers her hehe
Så kultSkal prøve nye neglelakken jeg fikk av mannen straks. Knæsj rosa![]()
åhh så godt du slapp sying. ikke med de andre heller det?Naturlig nok siden, mistet litt mer blod enn jm satte pris på, men ellers helt fint. Ingen sting, bekkenløsningen er borte og jenta nydelig
Her er det toBegynte å regne på hvor mange runde dager det er i år i familien. ikke få gitt.![]()
det er godt å høre.Ja har fått med meg det. Kan ikke klage så mye på min svigerfar ihvertfall selv om han var krevende pga sykdommen og trengte en del hjelp. Men veldig hyggelig allikevel når en ble kjent med han
![]()
Jeg vetIkke lenge igjen nå vennen
du blir 40? og hun hmm 70 kanskje?Her er det tomeg og svigermor..
Sydde "noen pyntesting" med første, men ikke noe med jentene nei.åhh så godt du slapp sying. ikke med de andre heller det?
her har jeg sydd begge ganger.
har hun fått navn?