Håper han fortsatt sover daDa har mini sovnet så gjenstår det bare å få flyttet han over i reisesengen så blir det kaffe og kake.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han fortsatt sover daDa har mini sovnet så gjenstår det bare å få flyttet han over i reisesengen så blir det kaffe og kake.
MK VESKEN??Jeg fikk veska jeg ønske meg![]()
Den var snygg. Älskar MK sina veskerMichael kors. Riley
Akkurat det jeg ønska meg. Så nå skal det trenes!Heldig du er![]()
Håper dagene går fort27. des
Vi reiser og videre imorgen. Fra svigermor til mamma igjen. De reiser vekk så da utnytter vi det og reiser videre.Må si jeg gleder meg litt til å reise videre i morgen3 dager hos mamma er nok
![]()
Funker det ikke med en skikkelig løs topp?Haha jeg måtte finne på unnskyldning for å utsette bursdagen til mannen for å ikke vise magen minden synes så godt nå og vi vil ikke si noe enda
![]()
Den blir sittende mot kroppen min der magen er heheFunker det ikke med en skikkelig løs topp?
Kanskje like godtVi reiser og videre imorgen. Fra svigermor til mamma igjen. De reiser vekk så da utnytter vi det og reiser videre.![]()
Åååh, den var fiiinMichael kors. Riley
Aah, dasåDen blir sittende mot kroppen min der magen er hehe![]()
Jaaa. Begynner alle 3 her og bli mektig slitneKanskje like godt![]()
jeg bruker jo aldri store jakker så da begynner de å lureAah, dasåklarte å skjule min mage til måned 4/5 for de på skolen
Kun fordi jeg gikk med store jakker
![]()
da er det godt å kunne dra jaJaaa. Begynner alle 3 her og bli mektig slitne![]()
koser dere håper jegVi blir 9 dager![]()