Skravletråd desember

Hei på deg?? Hur går der hos svigers?
Eg har det bra. Bara litt stressad att mannen alltid ska vara ute i Sissta minutten med allt.
Heihei.

Joooda. Det går. Men hodepinen forsvinner ikke for å si det slik. Høylytt svigermor som jatter om og om igjen om samme ting. *gjesp*
Og huset er litt brakke. og måtte kjøpe vann på flaske for å ha vann til mme'en :O det var gult..

Såå.. er bare her til rundt 2 juledag tror jeg. Så stikker vi enten hjem eller til søstra mi en tur.

Mye igjen som må gjøres?

Heihei.

Joooda. Det går. Men hodepinen forsvinner ikke for å si det slik. Høylytt svigermor som jatter om og om igjen om samme ting. *gjesp*
Og huset er litt brakke. og måtte kjøpe vann på flaske for å ha vann til mme'en :O det var gult..

Såå.. er bare her til rundt 2 juledag tror jeg. Så stikker vi enten hjem eller til søstra mi en tur.

Mye igjen som må gjøres?
Hørtes ikke særlig ut :/

Setter på knowing jeg :) prates i morgen jenter :) ❤️ sove godt. Legger meg når den er ferdig, eller før :)

Hei alle sammen, en stressa daim stikker innom for første gang på flere dager, som frisør før jul hadde jeg enda mindre mindre tid før jul enn jeg trodde :p
Men nå, er det ferie endelig. Alt huslige er gjort og jeg skal snart legge meg, og i morgen er den store dagen når tuppa får vite at hun skal bli storesøster :)

Heihei.

Mye igjen som må gjøres?
Sko haft Sånna øronproppar hade du slupigt å hørt på henne. Gult vann ja:eek: best å kjøpa.

Back
Topp