Mannen er en dott når det gjelder å si ifra desverreHaha! Kan du ikke la mannen din ta diskusjonene så slipper du? Det er jo hans mor..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen er en dott når det gjelder å si ifra desverreHaha! Kan du ikke la mannen din ta diskusjonene så slipper du? Det er jo hans mor..
Nope ikke i det hele tattNei nå tuller du vel?![]()
Ikke her hellerÅåja. Søvnen er litt forstyrra her merker jeg. Ingen dager hun sover til halv 8 lengre
Tusen takkNydelig navn
Sikker på at alt er som det skal!
Jeg er ikke klarEr folk klare for jul nå?? Her er det meste klart! Men blir man egentlig noen gang helt klar??
Samme herfra i morgenNånå.nok å gjøre her så lite tid til nettet
![]()
Takk for detGod tur![]()
Imorgen blir vel de fleste opptatteSamme herfra i morgen
Ikke når han blir overtrøtt og står og hyyyler fordi han må legge segMå jo få kose seg litt![]()
Hvor tidlig står din opp?Ikke her heller![]()
Ja sikkert.Imorgen blir vel de fleste opptatte![]()
He he uff daIkke når han blir overtrøtt og står og hyyyler fordi han må legge seg![]()
Sikkert deilig det ogsåHaha, nei tok meg pause sammen med han..![]()
Kos deg i sofaen i kveldHar har svoger og niese dratt, gubben er dratt for å hente noen småting og jeg har instalert meg i sofaen etter at mini sovner ganske så fort i kveld til tross for at han var overtrøtt så det holdt og skikkelig grinete og sutrete når jeg la han i sengen
Hihi, på en måte litt greitKan heldigvis rømme
Jobbet idag og skal jobbe i morgen til 12![]()
Så koselig da!Da var gaver levert til bestevenninnen min.
Vittig i grunn, vi stopper på bensinstasjon på Lillehammer og plutselig sto ei barndomsvenninne foran meg, hun skulle til Oslo å vi skal dit hun kom fra![]()
Deilig detTakk![]()
Så braBegynner virkelig å løsne her også nå..
Vi er klare! Så klare vi blir hvertfall. Morgendagens mat må nesten lages i morgenEr folk klare for jul nå?? Her er det meste klart! Men blir man egentlig noen gang helt klar??
Kos dere derHar til og med kommet frem