Skravletråd desember

Har har svoger og niese dratt, gubben er dratt for å hente noen småting og jeg har instalert meg i sofaen etter at mini sovner ganske så fort i kveld til tross for at han var overtrøtt så det holdt og skikkelig grinete og sutrete når jeg la han i sengen
Trøtt liten krabat ikveld ja :p Godt han sovna fort da:)

Her er frøkna våken enda :O og vrien. Svigers venter nede på å spise middag. Selv om jeg har sakt de bare må spise uten meg om hun ikke sover når den er klar.

Trøtt liten krabat ikveld ja :p Godt han sovna fort da:)

Her er frøkna våken enda :O og vrien. Svigers venter nede på å spise middag. Selv om jeg har sakt de bare må spise uten meg om hun ikke sover når den er klar.
Ja tok tydeligvis på med besøk:-).
Håper hun sovner snart hos dere også :-).

Ja tok tydeligvis på med besøk:-).
Håper hun sovner snart hos dere også :-).

Håper også hun sovner raskt nå. Svigers er utålmodige med middagen..men gåkke ann å fortelle det til en 5mnd for at hun skal sovne raskere :p

Håper også hun sovner raskt nå. Svigers er utålmodige med middagen..men gåkke ann å fortelle det til en 5mnd for at hun skal sovne raskere :p
Haha nei tror ikke hun kunne brydd seg mindre :-P. Her våknet han til litt og gråt men roet seg når han fikk komme i armkroken min;-)

Haha nei tror ikke hun kunne brydd seg mindre :-P. Her våknet han til litt og gråt men roet seg når han fikk komme i armkroken min;-)
Haha. Prøvde å overbevise henne om at hun er nødt til å sovne nå for mamma klarer ikke henge lengre over reisesenga for å dytte inn smokken.

Hun svarte med å spytte den langt avgårde :p

Haha. Prøvde å overbevise henne om at hun er nødt til å sovne nå for mamma klarer ikke henge lengre over reisesenga for å dytte inn smokken.

Hun svarte med å spytte den langt avgårde :p
Hahaha de er nå herlige :-D. Tydeligvis passer det ikke å sove i kveld

Hahaha de er nå herlige :-D. Tydeligvis passer det ikke å sove i kveld
Ja. Måtte le i starten. Men etter 1 time er det ikke så gøy lengre. Nå er hun sovna :p

Svigermor er så fæl med å slamre i dørene og prate så høyt så frøkna ble jo forstyrra flere ganger da hun holdte på å sovne :p

Ja. Måtte le i starten. Men etter 1 time er det ikke så gøy lengre. Nå er hun sovna :p

Svigermor er så fæl med å slamre i dørene og prate så høyt så frøkna ble jo forstyrra flere ganger da hun holdte på å sovne :p
Det forstår jeg:-). Kjenner godt til det.

Mini her også blir forstyrret hvis gubben finner ut han skal rydde eller noe når jeg prøver å legge han så han har fått streng beskjed om å sitte i ro mens jeg legger. Spent på hvordan det går i morgen da. Men jeg en skyvedør jeg kan lukke om det blir for gale

Back
Topp