Åjada, jeg gjør slett ikke alt alene, men jul skal det bliDere hade en del å gjør ja. Bra att du har hjelp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åjada, jeg gjør slett ikke alt alene, men jul skal det bliDere hade en del å gjør ja. Bra att du har hjelp![]()
Nope absolutt ikke men jul blir detGod morgen!
Er alle i rute til morgendagen da?
Her gjenstår litt, men troe bi skal komme i havn uten stress og mas i år![]()
Får ha med litt av hvert Av yttertøy da høres det ut som.Har ikke sjekka i dag. Hører ikke noe. I går kveld masse regn og vind.
Trolig mildt og vått, det er sånn det er her nå.
Meldt et mulig blaff av kaldt i helga før det blir mildt igjen. Men vi får se. Ikke hvit jul i alle fall.
Men kjør forsiktig, det er mye guffe veier på kryss og tvers av landet
Yttertøy er lurt. Og sko. Vanntett. Det blaffet av kulde er bare rett under null og holder med noe under, med mindre du skal ut i selskapskjole, da er vel kåpe fint.Får ha med litt av hvert Av yttertøy da høres det ut som.
Det skal vi så absolutt gjøre![]()
okei, men det hørtes jo veldig koselig ut daNyttårsaften vet jeg ikke, vi har ikke feiret den så mye før.
Men nå er vi invitert til en familie fra bhg, og de hadde visst invitert flere fra bhg. Så vet ikke helt hvordan det blir nyttårsaften enda. Vi kommer hjem fra en rundtur hos svigers den dagen også. Borte fra mandag til torsdag.
Når reiser dereSiste vaskemaskin ferdig, har pakket litt mer å nå skal jeg snart ut å møte venninne.
Må innom jobben også.
Okei så kjekt daHer har vi sen julelunsj/middag 1. juledag og torsk på andre.
3. blir deg julelunsj/middag igjen
I ettermiddag en gangNår reiser dere?
Kos dere på hyttenGod morgen alle
Ønsker alle en strålende lille julaften
Her reiser vi på hytten etter OJ. har hvilt![]()
Kåpe gidder jeg ikke finne.Yttertøy er lurt. Og sko. Vanntett. Det blaffet av kulde er bare rett under null og holder med noe under, med mindre du skal ut i selskapskjole, da er vel kåpe fint.
Ja jeg fant det, men fikk ikke quota det ;-)Har lagt ut bilde her![]()
:-oGod juleferie!!
Her startet minstemann dagen kl 04!![]()
Så deilig :-DYes har det nå![]()
God morgen og lille julaften :-DGod morgen
Ønsker dere alle en god jul og en fin lillejulaften dag
Har dere alt klart til jul nå?
Hvorfor er ikke de minste hjemme med svigers og?Mannen skal også jobbe, så de to minste skal i barnehagen
Eldste skal være hjemme med svigers![]()
Ja mer i rute enn vi trodde ;-)God morgen!
Er alle i rute til morgendagen da?
Her gjenstår litt, men troe bi skal komme i havn uten stress og mas i år![]()
Ja jeg håper det blir koseligokei, men det hørtes jo veldig koselig ut da![]()
Her år vi venner på besøk nyttårsaften2 vennepar som også har barn
![]()