Takk for detGratulerer til mannen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detGratulerer til mannen![]()
Det skal viKos dere med besøk og bursdagsfeiring![]()
Her er det 3 maskiner igjen så er det tomtJeg kan endelig se bunnen av skittentøyskurvenhaha det er ikke ofte det skjer
![]()
JaHeldige du som har en slik svigermor![]()
Skulle heller vært på jobb jeg.Deiligjeg melder meg på ferien i dag kl 1400;P
ok, hvorfor er du ikke det?Skulle heller vært på jobb jeg.
jeg slapper av, jeg skal pakke alle kaker og bakst i bilen hente gubben, så tar han over bilen så er jeg ferdigI full gang
Du da?
Er sykok, hvorfor er du ikke det?
det er kjipern;( håper du vil bli bedre;(Er syk
Forkjøla?det er kjipern;( håper du vil bli bedre;(
Nææ så koseligJa synes detblir rørt til tårer her
gutt
vi har en datter og får lillebror
gøy å vite kjønn og hadde vært like glad for jente
flink
drar dere tidlig eller sent da?
![]()
Jeg tror jeg har to igjenHer er det 3 maskiner igjen så er det tomt
ikke jeg;PForkjøla?
JaNææ så koseliggratulerer
![]()
Haha jeg gikk jo å forbredet meg på å få gutt, så på ul sa de "ja det blir jente" nei vi skal ha gutt vi sa jeg
Så nesteman håper jeg blir gutt![]()
Vi reiser i 10 tiden, men har ett par julegave leveringer på veien![]()
Mhm fryktelig kjipt. 2 dager med sykdom hadde jeg ikke tid tildet er kjipern;( håper du vil bli bedre;(
Ah! Ja, det er virkelig sløsing av andres tid. Så utrolig unødvendig!Haha ja men jeg får virkelig helt panikk.
Å folk som sløser min tid!! Nei jeg skal ikke nevne det en ganghaha! De hadde sjåfør bytte istad. Tror du ikke sjåførene stod å snakket, så var bussen allerede 7 min forsinka, de tar seg god tid her ja
glad jeg tok en buss før
![]()
Den ser jeg. Har han ofte mareritt om natten?Ja me gjør det. Men merker både på han oss att nær han drømmer å e våken så ofta om netterna så er me mer sura og trøtta.
utrolig kjipt;/ enig i detMhm fryktelig kjipt. 2 dager med sykdom hadde jeg ikke tid til