Syns N har veldig rare tider å sove og spise på.Koke spaghetti og ta på dolomino sausN spiser og
![]()
Håper det blir bedre snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns N har veldig rare tider å sove og spise på.Koke spaghetti og ta på dolomino sausN spiser og
![]()
Syns egentlig ikke det har gått så fort i kveldVi er i siget nå altså![]()
Så sliten du er så hadde jeg egentlig blitt overrasket om du hadde ligget høyt oppe.Gratulerer, jeg ligger et godt stykke etter skjema, egentlig helt som forventet..
Ja offtypisk att de ska vara sånn
Får hoppas det. Har selv haft de perioderna før noen år sidenJa offhar slitt litt med nattesøvnen i det siste
håper det går over
![]()
Hvor gammal er N . Er hon oppe enda?Koke spaghetti og ta på dolomino sausN spiser og
![]()
Det er fordi hun har helt syk matlyst nå... Og siden hun sovnet 2 timer før var det duppen. Derfor må hun aldri legges før 19:15 da sovner hun innen 30 min og sover hele nattaSyns N har veldig rare tider å sove og spise på.
Håper det blir bedre snart
Hun er det, men greia er at hun sov ikke på dagen idag og da blir det sånn :/ sovner hun 1800 da ja da er det duppen hennes ... 2 årHvor gammal er N . Er hon oppe enda?
Her er lille U også våken nå.Det er fordi hun har helt syk matlyst nå... Og siden hun sovnet 2 timer før var det duppen. Derfor må hun aldri legges før 19:15 da sovner hun innen 30 min og sover hele natta![]()
Håper det ordner seg snartHun er det, men greia er at hun sov ikke på dagen idag og da blir det sånn :/ sovner hun 1800 da ja da er det duppen hennes ... 2 år![]()
Jeg får sånne våkeperioder av og til, men tidligere har jeg ikke hatt barn å har kunnet sove ut. Blir litt vannskelig nåFår hoppas det. Har selv haft de perioderna før noen år siden
Jepp, hun kommer i morgen![]()
Jippi, da sover lille U igjen, da skal jeg snart til å legge meg![]()
Gjør detHåper det ordner seg snart
Håper han sovnet rasktHer er lille U også våken nå.
Ser han ligger og tuller i vuggen
Jeg er egentlig overrasket over at jeg har kommet så langt. 2424 kan bli hardt,men jeg prioriterer heller andre ting, så det er greit.Så sliten du er så hadde jeg egentlig blitt overrasket om du hadde ligget høyt oppe.
Vunnet begge her.Har du . Vunnet de eller kjøp de??