Jeg har fått nok, og lukker ørene.Er det ikke kjekt vel:-/. Synes det kan bli litt voldsomt jeg
Hun var forresten sikker på at lille U var jente, og trodde ikke på OUL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått nok, og lukker ørene.Er det ikke kjekt vel:-/. Synes det kan bli litt voldsomt jeg
Ja, der er så mye søttHærlig <3
jaHihi....så herlig!!![]()
Hva slags, hjemmelaget, McD, BK??Åååh har så cravings på en hamburger
Grusomt! FaktiskHvordan er det å være tilbake i jobb?
Jeg må bare bli flinkere til det jeg ogsåJeg har fått nok, og lukker ørene.
Hun var forresten sikker på at lille U var jente, og trodde ikke på OUL
Hvis noen fikser hamburger til meg:-DKan noen vær så snill komme med kinamat til meg?![]()
Ikke bestemt megHva slags, hjemmelaget, McD, BK??
Uff da.Grusomt! Faktisk
HeheHvis noen fikser hamburger til meg:-D
Sist jeg skiftet bleie så han fremdeles veldig ut som guttJeg må bare bli flinkere til det jeg også. Tenker oul stemte?
Dårlig med det her også:-/. Eneste er vel pizza men fristet ikkeHeheKunne så ønske her var take away som kunne bestilles hjem
Her er det ingen som leverer. Ikke pizza engang :ODårlig med det her også:-/. Eneste er vel pizza men fristet ikke
Haha ja stor sjans for at oul stemte daSist jeg skiftet bleie så han fremdeles veldig ut som gutt![]()
Oj, det er nå faktisk litt avstander og detUff da.
Jeg gleder meg litt.
Har fått e-post om at jeg er blitt satt på et prosjekt jeg virkelig har lyst til å være med på.
Eneste er at jeg er redd det muligens kan bli litt pendling mellom Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø, men ikke sikker på om det blir det enda
Så kjedelig :-/. Tror jeg skal smiske litt mer med gubben og se om ikke han kan være litt ekstra snillHer er det ingen som leverer. Ikke pizza engang :O
Her må jeg nok bare lage noe selvSå kjedelig :-/. Tror jeg skal smiske litt mer med gubben og se om ikke han kan være litt ekstra snill![]()
Ser dårlig ut her også enn så lenge:-/.Her må jeg nok bare lage noe selv![]()
![]()
Selvfølgelig gjør hun det.Haha ja stor sjans for at oul stemte da. Gjør regning med at hun tror på oul nå da?