Hva er gule bomber?Skulle bake krumkakeskåler og gule bomber. Men rakk bare krumkakeskåler sia jeg også tok klesvask og oppvask. De var jo tilbake ved neste amming.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er gule bomber?Skulle bake krumkakeskåler og gule bomber. Men rakk bare krumkakeskåler sia jeg også tok klesvask og oppvask. De var jo tilbake ved neste amming.
Det høres ut som en veldig bra løsning.Å han sethi har ledig 12:30 og 13:30 i morgen ogsåda drar jeg og N får være hos oldemor og oldefar. Pappaen skal på senter og vil ikke ta hun med dit enda da hun nettopp har blitt frisk
![]()
Det så utrolig godt utDette er gule bomber
http://www.sweets2share.com/suksesskjeks-gule-jule-bomber/
Blir det samme som suksessterte bare i posjonskjeksDet så utrolig godt ut
Nam, nam, nam...Blir det samme som suksessterte bare i posjonskjeks![]()
Nam jaNam, nam, nam...
Tror dessverre ikke jeg har tid før jul![]()
Så koseligt med julfrukostRydderJulefrokost med 20 personer her om et par dager
Håper du kommer deg i seng ikke så sent
![]()
Har den flyttat seg noet?Heldigvis har den god tid på å flytte på seg. Min lå også foran i starten.![]()
Tusen takkDet høres ut som en veldig bra løsning.
Masse lykke til i morgen
Så bra hun er frisk.Tusen takkhar time 14:00 i morgen. Ringer de å spør om de har mulighet i morgen hvis ikke håper jeg hun sover. Nå skal døgnet snus
hun er frisk endelig
![]()
Helt på trynet mildt sagt x) alt fra 10:30-11:30 har hun stått opp. Sovnet alt fra 01-02 og duppen helt på trynet. Men hun har hatt vondt så hun har ikke klart å sove pga detSå bra hun er frisk.
Hvordan er døgnet hennes nå?
MannfolkNå driver mannen og påstår jeg er trøtt og må legge meg![]()
Er aldri lett det det etter sykdom.Helt på trynet mildt sagt x) alt fra 10:30-11:30 har hun stått opp. Sovnet alt fra 01-02 og duppen helt på trynet. Men hun har hatt vondt så hun har ikke klart å sove pga detnå sover hun ikke da hun hadde alt for sen dupp. Men burde vært trøtt nå. Sikkert fordi hun sto opp så sent... Hun gråter bare når vi drar hun opp for hun våkner så latt henne sove da. Vekker hun 09:00 i morgen og da har hun snudd døgnet litt. Lett å snu det
![]()
Og så setter han seg på kjøkkenet for å spille MindcraftMannfolk![]()
Hvit jul ja de syns eg og. Men desværre så får vi ikkje det. Litt tristHadde vært fint med hvit jul, ja.. Selv om jeg synes det var veldig deilig å gå tur i det milde været nå i kveld.
Får man ikke kjøpt slik "snø" på boks.Hvit jul ja de syns eg og. Men desværre så får vi ikkje det. Litt trist
2 år og 2 mnd snartEr aldri lett det det etter sykdom.
Er det ikke litt over 2 hun er?
Vurdert å la henne sove så lenge hun vil i morgen, men ikke la henne sove igjen før normal legge tid?
Haha lerOg så setter han seg på kjøkkenet for å spille Mindcraft![]()