Ikke til noen før 11Såpass. Tidlig på en lørdag...
Hva er deres regler da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke til noen før 11Såpass. Tidlig på en lørdag...
Hva er deres regler da?
Tror jeg og hadde valgt et slikt alternativ jaHadde det hvert her, hadde jeg sagt de kunne komme tilbake om en time eller at de fikk vente i gangen til frøkna hadde pussa tenna og så sendt de ut![]()
Jobbet i spreng de siste dagene, nå er det bare smårask og litt vilje så er vi i mål;P
Tror jeg og hadde valgt et slikt alternativ ja![]()
Ja hjelper litt med den viljenpappa ødela jo alt med å ikke skulle handle gaver før neste uke egentlig, så endte opp med at jeg fant noen i går og handler resten i dag. Men gavene til meg og min bror får han fikse selv, har sagt hva han skal kjøpe til min bror og hva jeg ønsker meg da. Så tipper på jeg får en håndmikser til jul for det var vel det eneste han fikk med seg at jeg trengte Haha
![]()
Ja, absoluttDa hade de turde var bra
Gubben hadde faktisk dratt å handlet julegave til meg i går. Han kom tilbake med en pakke som han ga til meg og så forsvant han inn på rommet med en smell. kom ut og flite., tror han var fornøyd med seg selv hahaha! Men hva han har kjøpt hvet jeg ikke for jeg har ikke ønsket med noe i år, siden jeg er lykkelig over at poden skal snart flytte ut fra hulen og til oss![]()
7 januarSå herlig da, han har nok sikkert funnet noe fintnår har du termin?
Jo de e bra faktigst har ej haft vont de Sissta DagarnaJa, absoluttdet var gøy med litt spenning også
Hvordan er det med hodet?
Låt de sovaJeg tror mann og datter sover enda jeg![]()
Så bra!!Jo de e bra faktigst har ej haft vont de Sissta Dagarnahoppas de bara fortsetter så her
Jepp mannen oppe men hun sover og hun trenger detLåt de sovatrenger sikker den søvnen
usj, så kjedelig. er du veldig kvalm om morgenen? Men takk for den, nå fikk jeg lyst på salt potetgull! *ler*Mann og barn i bassenget. Jeg ligger på sofaen å spiser potetgull og drikker cola, etter at den ordentlig frokosten kom opp. Gleden ved å være gravid![]()
mest sannsynligvis legge laminat i leiligheten nedegod morgen jenter dagens plan?