Skravletråd desember

Skole 22.12 har jeg vel nesten aldri vært med på. Ferdig rundt 20. er jeg vant til, så at 18. var siste dag i år var helt naturlig for meg
Jeg hadde også trodd det... Helt til jeg sjekka skoleruta. Vi har riktignok ikke fått noen ukeplan for kommende uke, så tipper den blir mest kosedager for ungene og.

Så smart da! Og lettvint, hehe;)
Veldig greit.
Har sett han har våknet et par ganger på natten hvor han har vugget seg selv i søvne igjen.
Han elsker sengen sin :)

Jeg sikter heller ikke på 3000, men mye fint på 2424.

Vi får se hvor langt jeg kommer. Det er jo jul. Trolig noe skravletid i romjula, men det avhenger av at baby holder seg inne til neste år i alle fall. Og hvordan formen min er. Og ungene sin. Romjula bør jo egentlig begge være friske, hun ferdig og han ikke brutt ut enda...
Jeg SKAL ikke over 3.000.
Er ikke interessert i de premiene så dersom jeg kommer over vil sjansen for de premiene jeg ønsker minske siden man bare kan vinne en premie i måneden og jeg vil ikke kunne vinne det jeg ønsker meg dersom jeg først vinner topp premie

Jeg hadde også trodd det... Helt til jeg sjekka skoleruta. Vi har riktignok ikke fått noen ukeplan for kommende uke, så tipper den blir mest kosedager for ungene og.
Her var det siste skoledag på fredag, så her har nesten alle fri frem til 4. januar.
Mannen skal en liten tur på jobb 29. og 30.

Oii. Ja det var en del :eek: blir du ikke sliten av alt? Det hadde jeg blitt :p men det er sikkert godt å bare bli ferdig med det :)
jo begynner å bli virkelig sliten, så jeg har faktisk gitt opp å vaske ned leiligheten så vi har bestilt en vaskedude., klarte ikke å være høygravid og stå i vaskemiddel stanken fant jeg ut!

Vi får aldri ukeplan før mandag, men de hadde avslutning på fredag og det sto god jul neders på planen for denne uka.

(pluss at det var påmelding til Sfo for de skolefri dagene , og skoleruta sier det er fri)

Jeg SKAL ikke over 3.000.
Er ikke interessert i de premiene så dersom jeg kommer over vil sjansen for de premiene jeg ønsker minske siden man bare kan vinne en premie i måneden og jeg vil ikke kunne vinne det jeg ønsker meg dersom jeg først vinner topp premie
Jeg kommer ikke over 3000, og det er helt greit, men jeg ønsker meg mye fra 2424. Vet ikke om jeg kommer så langt

Back
Topp