Da er vi toJeg er supersliten og kunne tenkt meg å bare legge meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi toJeg er supersliten og kunne tenkt meg å bare legge meg.
Hahah mindre å gjørehan kan jo drømme
Men det trodde faktisk min samboer også "men de sover jo hele tiden" neida![]()
Har hatt det tidligere, hva lurer du på?Noen her med gutter på 3 år?
Ja de kan vara lurtJa. Må i hvert fall få jentene i seng først..
E det kamp igjen??Var det 20:30 kampen starter i dag også?
Ja eg har en som blev 3 år i september. Tenkte du på?Noen her med gutter på 3 år?
Er det ikke semifinale i dagE det kamp igjen??
Ingen av barna har hatt det? Håper dere blir fort ferdig da - før fødsel....!Jeg antar dette er vannkopper ja, og er bare glad hun ikke klør enda, det varer jo lenge, så fint om hun er i grei form så lenge som mulig i alle fall.
Kan du ikke gjøre det da da?Jeg er supersliten og kunne tenkt meg å bare legge meg.
Jupp! Gledings!!Var det 20:30 kampen starter i dag også?
Så du har ikke lader hele helga....?Nope ikke nå
Semi jo, mot RomaniaEr det ikke semifinale i dag![]()
Ingen av barna har hatt det? Håper dere blir fort ferdig da - før fødsel....!
Det har jeg også men mest interessert i de som har det nåHar hatt det tidligere, hva lurer du på?
Har pclader men den bruker jo to døgn på å ladeSå du har ikke lader hele helga....?![]()
Ok, da, men dersom det er julegaveforslag du er på jakt etter så vet jeg hva jeg hadde gitt er 3 års gammel guttDet har jeg også men mest interessert i de som har det nå![]()
Hva slags interesser har han?Ja eg har en som blev 3 år i september. Tenkte du på?
Ja, det er noen forhold å ta hensyn til vil jeg tro, med tanke på hjemmefødsel. Håper dette ikke setter kjepper i de hjulene...Ingen av dem har hatt det så vidt jeg vet nei, derfor er jeg redd storebror ender med å ha det når jeg skal føde, og må derfor sjekke med jm om hun da likevel synes det er ok med hjemmefødsel. Både i forhold til, har hun hatt det? Og i forhold til babyen. JEG har jo hatt det da, mannen skal sjekke med sin mor....
Det tar eeeeeevigheter ja....Har pclader men den bruker jo to døgn på å lade