Skravletråd desember

Hahah mindre å gjøre :p han kan jo drømme :p
Men det trodde faktisk min samboer også "men de sover jo hele tiden" neida :p

Hehe... det blir jo bare MER å gjøre, samtidig som at mor er ganske opptatt med babyen. Dette vet min mann, vi venter nummer tre, første hadde kolikk, andre fikk RS ei uke gammel.

Men han håper likevel på at jeg skal fungere bedre når babyen er født, men det handler om at han da håper jeg er i stand til å delta i det ekstra det blir, at ikke alt DET også faller på ham. For han vet at bekkenet mitt ble mye bedre med en gang lillesøster var ute, og selv om en nybakt mor er trøtt og sliten, så fungerer somregel jeg bedre da enn jeg gjør akkurat nå.

Jeg antar dette er vannkopper ja, og er bare glad hun ikke klør enda, det varer jo lenge, så fint om hun er i grei form så lenge som mulig i alle fall.
Ingen av barna har hatt det? Håper dere blir fort ferdig da - før fødsel....!

Ingen av barna har hatt det? Håper dere blir fort ferdig da - før fødsel....!

Ingen av dem har hatt det så vidt jeg vet nei, derfor er jeg redd storebror ender med å ha det når jeg skal føde, og må derfor sjekke med jm om hun da likevel synes det er ok med hjemmefødsel. Både i forhold til, har hun hatt det? Og i forhold til babyen. JEG har jo hatt det da, mannen skal sjekke med sin mor....

Ingen av dem har hatt det så vidt jeg vet nei, derfor er jeg redd storebror ender med å ha det når jeg skal føde, og må derfor sjekke med jm om hun da likevel synes det er ok med hjemmefødsel. Både i forhold til, har hun hatt det? Og i forhold til babyen. JEG har jo hatt det da, mannen skal sjekke med sin mor....
Ja, det er noen forhold å ta hensyn til vil jeg tro, med tanke på hjemmefødsel. Håper dette ikke setter kjepper i de hjulene...

Back
Topp