Så bra!Jajeg ringte inn til gyn og hadde de hatt time idag hadde jeg fått. Fikk første ledig da de er stengt til 29.
så ja føler meg godt tatt vare på
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Jajeg ringte inn til gyn og hadde de hatt time idag hadde jeg fått. Fikk første ledig da de er stengt til 29.
så ja føler meg godt tatt vare på
![]()
De tar meg på alvorSå bra!da skjønner jeg mer hvorfor du ble så glad for timen
❤
Ja, det er godt poengDe tar meg på alvor![]()
legen på riksen er overlege men ikke i fostermedisin så føler meg tryggere hos gyn som jobber med det hver dag
![]()
Jeg ogsåHaha, ja jeg setter virkelig pris på det!![]()
Haha haHaha ikke dårlig. Jeg ga lillebror en stekespade i høst som innflyttningsgavehan fikk en hot&sweet flaske i fjor jul
pappa bare "den der vil jeg også ha"
![]()
HahaNei, da er det på tide å begynne å underholde hunden og lage oppgaver så han blir sliten til ham skal være alene hjemme i kveld![]()
Sov godtEr trøtt jeg så må vel sove dupp med jenta mi![]()
MohahahaEr du sikker på at det ikke er svigers som skal være glad hvis de overlever? ;p Kanskje du må proklamere deg sinnsyk i gjeningsøyeblikket. Hehe
N har ikke sovnet enda og jeg ville ha mat, men sove etter matenSov godt![]()
Får brukt alle små pappeskene som ellers kastes daHahalykke til!
Så bra!Føden sa det ikke hadde skjedd noeputtet resten inn i ovnen nå
![]()
Den var i microen i flere min sa mannen, men jeg tar i ovnen for da er jeg helt sikkerSå bra!turte ikke si noe, for er usikker og redd for å si feil selv
![]()
Jeg er mer glad i ovnen enn microen når det gjelder sånne tingDen var i microen i flere min sa mannen, men jeg tar i ovnen for da er jeg helt sikkerbegynte nesten å grine her jeg
![]()
Mannen gadd ikke ovnenJeg er mer glad i ovnen enn microen når det gjelder sånne ting![]()