Skravletråd desember

Nam, krumkaker er godt :)

Så deilig å ikke ha fastsatte planer for dage . Jeg er så fæl til å lage meg avtaler og sånn. Blir rastløs av å sitte hjemme og fullbooker ofte timeplanen min. Det passer dårlig med søvnløse netter. Og dessverre fører det til at jeg er et vrak på slutten av dagen! :(

Målet jeg har satt for meg selv for neste uke er å være hjemme uten å ha noen spesifikke planer for dagen fra mandag- onsdag :) Er ikke lenge igjen til termin, så trenger å lade opp batteriene.. :)
Jeg og var slik men er blitt flinkere til å ta rolige dager hjemme også spesielt etter at mini kom :-). Mest fordi vi har slitt sånn med søvnen hans at det ikke alltid er så fristende å ha mange planer når vi prøver å få han til å sove :-).
Greit å få hentet seg inn litt før termin:-). Blir travelt nok når den lille kommer:-). Når er termin?

Nei, det er sant det!!
Vesker og sko er noe jeg aldri få nok av!!

Syns veskene fra storksak ser så utrolig eksklusive og fine ut!! I tillegg er det et stort bonus at man kan bruke veska som vanlig veske etter stelleperioden er over :D
Eller før.
Vant den for en ca 2 år siden og den har blitt brukt som vanlig veske før den ble stelleveske

Jeg og var slik men er blitt flinkere til å ta rolige dager hjemme også spesielt etter at mini kom :-). Mest fordi vi har slitt sånn med søvnen hans at det ikke alltid er så fristende å ha mange planer når vi prøver å få han til å sove :-).
Greit å få hentet seg inn litt før termin:-). Blir travelt nok når den lille kommer:-). Når er termin?

Så bra at du har blitt flinkere til det! Håper virkelig jeg også blir det etter at lille gullet kommer til verden!!

Jeg har oul termin 29.12 og mens termin 21.12 :) Jeg personlig er ikke enig i oul terminen de har satt.. Men det kan godt hende at det er rundt den tiden jeg føder. Jeg er førstegangsfødende og det er vel vanlig å gå på overtid da.. :D

Så bra at du har blitt flinkere til det! Håper virkelig jeg også blir det etter at lille gullet kommer til verden!!

Jeg har oul termin 29.12 og mens termin 21.12 :) Jeg personlig er ikke enig i oul terminen de har satt.. Men det kan godt hende at det er rundt den tiden jeg føder. Jeg er førstegangsfødende og det er vel vanlig å gå på overtid da.. :D
Ja godt mulig du går over da ja:-). Fikk 1 dag før termin selv med mini som er første. Mens termin 30.12 i fjor, oul termin 1.1 og fikk 31.12:-P

God morgen jenter, sitter og spiser frokost og drikker te, mens jeg venter på at Nugattiien til konfekten skal avkjøle seg, slik at jeg for dratt til sentrum for å handle inn noe småtterier til Poden og til siste konfekten;P hva er dere opp til?

God morgen jenter, sitter og spiser frokost og drikker te, mens jeg venter på at Nugattiien til konfekten skal avkjøle seg, slik at jeg for dratt til sentrum for å handle inn noe småtterier til Poden og til siste konfekten;P hva er dere opp til?

God morgen!!

Er det troika konfekt på gang? :) hva slags småtteri skal du kjøpe? :D
Jeg ligger i senga og må dessverre snart stå opp å begynne å ordne meg!
Skal ut å levere julegaver og på barselbesøk på formiddagen i dag :)

Det er koselig :) gleder meg veldig til jul i år. Første jul med barn og første jul jeg skal holde selv på veldig mange år ;)
Nydelig å høre, Dette året er siste året vi skal feire jul i barndomshjemmet vårt, og all julefering vil bli hos oss fra neste år, da pappa har solgt barndomshjemmet for å flytte inn på gården med oss;)

Back
Topp