Skravletråd desember

For en utrolig fin veske :)
Har du kjøpt den eller vunnet den her inne på BV?
Jeg sikler også etter den sorte storksaken som er på premielista,
men tviler dessverre på at jeg klarer få over 2424 innlegg :(
Har bare 650-700 innlegg til nå..
Den vesken er såå fin :D det er jo litt under 2 uker igjen av desember så jef har trua på at du kan få det til :) målet mitt er 2424 innlegg :D

Den vesken er såå fin :D det er jo litt under 2 uker igjen av desember så jef har trua på at du kan få det til :) målet mitt er 2424 innlegg :D

Hvor mange innlegg har du?
Ja, håper virkelig at jeg får det til, men får liksom ikke tid til å skrive så mye her inne. På dagtid skjer det noe hele tiden.. :/

Jeg har termin i slutten av desember. Så regner ikke med at jeg får skrevet så mye etter baby er her.. :p
Jeg får prøve mitt beste og skrive som en gal i dagene fremover.
Hadde vært veldig kult om jeg fikk vært med i trekningen av alle de utrolig fine premiene :D

Det er koselig :) gleder meg veldig til jul i år. Første jul med barn og første jul jeg skal holde selv på veldig mange år ;)

Høres veldig koselig ut!! Kommer det mange på besøk hos dere i år?

Er veldig spent på om dette blir min første jul med barn eller siste jul uten barn.. :p Venter i spenning ;D

Er det godt? :p hørtes litt hva skal jeg si :) funky kombinasjon :D
Ehh jeg er vant til det fra jeg var lita
Med sukker på.

Høres rart ut sånnsett, men hvordan skal man ellers spise det?

God morgen

Jeg har vært våken en stund

Følelsen av å muligens være skikkelig sulten har gått over til å være vondt i korsryggen, så det var nok bare vondt i magen
Sånt skal vel en høygravid bare ha av og til

Det er morgen nå, eldste vekket akkurat mannen med et effektivt "jeg blør neseblod ", så de to er på badet. Kommer vel hit inn i senga for å kose når det er stoppet

Ehh jeg er vant til det fra jeg var lita
Med sukker på.

Høres rart ut sånnsett, men hvordan skal man ellers spise det?
Aldri hørt om det jeg :) derfor jeg syns det hørtes litt funky ut :) men det er tydelig at jeg må prøve dette ut i jula :)

Hvordan går det hos deg i natt? :)
Alt vel? :)
Hoho jeg sovna jeg :p haha! Men jo natten var grei den, en litt småsinna baby J, tror det er en tann på vei :)
Så våknet jeg en gang i natt av at mobilen ringte :p
Bestevenninnen min ringte 3 på natta! Tok den ikke men fikk sms "jeg har sølt vann i mac'en what to do"

Vel, dagens planer inkluderer i alle fall "julebarbie"!

Lillesøster har ikke flere prikker, men hun har feber. Ferien startet tidlig.

Aldri hørt om det jeg :) derfor jeg syns det hørtes litt funky ut :) men det er tydelig at jeg må prøve dette ut i jula :)
Jeg er ikke vant til det til jul, men en gammeldags dessert er det, definitivt

Hvor mange innlegg har du?
Ja, håper virkelig at jeg får det til, men får liksom ikke tid til å skrive så mye her inne. På dagtid skjer det noe hele tiden.. :/

Jeg har termin i slutten av desember. Så regner ikke med at jeg får skrevet så mye etter baby er her.. :p
Jeg får prøve mitt beste og skrive som en gal i dagene fremover.
Hadde vært veldig kult om jeg fikk vært med i trekningen av alle de utrolig fine premiene :D
Nå er jeg oppe i 716 innlegg (sjekka nå) :D så innen mandagen håper jeg at jeg har runna 1000 innlegg.
Ellers har vi jo litt bilkjøring forran oss i jula :) samboer som kjører så da satser jeg på å få skravla litt. Tidsfordriv i bilen :D

Back
Topp