Haha jaaSånn skal det være
Lek og søl!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jaaSånn skal det være
Lek og søl!
Haha den var ikke så værstSå bragott me pæremos
Kanskje det skal prøves ut i julaSviskekompott med melk/ fløte e knallgott![]()
Så koselig ideVi er ferdigmangler kun å kjøpe til svigermor da vi ombestemte oss og lage gaver u helgen
tenkte å la henne male på kopper eller telys holdere
![]()
Ja de var detLitt stille her idag![]()
Ja de syns egKanskje det skal prøves ut i jula![]()
Lunsj/middagDagens middag?!![]()
Aldri hørt om den kombinasjonen med panini. Trodde det bare fantes panini med salami, kylling eller mozarellaVeldig koselig
Jeg spiste panini med biff, pommes frites, salat og bernaisesaus!
Veldig godtEr det godt?hørtes litt hva skal jeg si
funky kombinasjon
![]()
Så deilig med et så godt sovehjerteHar en liten en som er veldig glad i rutiner.
Skal sovne til samme tid hver dag.....
Og det går helt fint an å sovne av i bilstolen på Egon dersom det er der man er og bare bli vippet over i vuggen når man kommer hjem.
Fortsetter å sove selv om mamma tar av bukse og strømpebukse
Herlig med godt sovehjerteHar en liten en som er veldig glad i rutiner.
Og det går helt fint an å sovne av i bilstolen på Egon dersom det er der man er og bare bli vippet over i vuggen når man kommer hjem.
Så deilig med et så godt sovehjerte![]()
Helt herlig, mannen lempet forresten frøkna rett i seng også siden hun hadde sovnet i bilen like etter jeg skrev dette.Herlig med godt sovehjerte![]()
god kveld joda alt går som vanelig her i huset, hatt en fin kveld til nå?God kveld
Alt bra med dere?
snakk om et herlig sovehjerteHar en liten en som er veldig glad i rutiner.
Jeg lager den slik:Noen som har god oppskrift på lasagne? Min favoritt om dagen någår alltid tilbake med rundstykke/loff med ost og maule en hel papirka da
![]()
Kanskje jeg også skal detVeldig godtså godt at jeg faktisk vurderer å kjøpe meg sviskekompott i butikken etterpå
![]()