Du om det. !Og om han ikke fikk hele.. man går ikke og spiser fra en potetgullpose på vei fra barnehagen. Jeg ville reagert på om en voksen gjorde det også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du om det. !Og om han ikke fikk hele.. man går ikke og spiser fra en potetgullpose på vei fra barnehagen. Jeg ville reagert på om en voksen gjorde det også![]()
JeppDu om det. !
JaSnill mamma du har![]()
Er det godt?Hos farmor spiser vi gjerne sviskekompott med fløte/melk til dessert![]()
Artig med nye smakerLille fikk smake pæremos. Det var en stooor fornøyelse![]()
Veldig koseligÅh! Var det hyggelig?hva spiste dere?
Dagens middag?!På vei til butikken i ste så jeg en gutt på rundt 3-4år gå med mamman sin. Gutten bar på en stor pose potetgull, mens han gikk og spiste fra den. Er det mulig....
Nei vel.Jeppog jeg har ikke dårlig sammvittighet for å reagere på det heller
![]()
Her ser vi julekongenDa er det litt barnetv før mini skal i seng![]()
Hahavært nede i sentrum, må innrømme at ned presset begynner å bli større trykk.... fikk mange rare ansikt uttrykk da jeg gikk på polet for å kjøpe vin og conjak XD
"Du vet du ikke kan drikke under svangerskap?"
"Ja, fult klar over det!"
"Ikke under amming heller!
" Ja jeg vet"
"Hva gjør du da her og kjøper drikkevarer?"
" Jeg er den eneste som skal på middagen som er gravid i familien, Og de andre i familien må kunne drikke alkohol selv om jeg ikke skal drikke i julen?"
"Oh... jo, selfølgelig...."
*sukk*
Velkommen hjemHjemme fra bytur![]()
ok. hvor raske fødsler har du hatt da?Ja, på overtidskontrollen fikk jeg beskjed om at det kunne gå veldig fort.
Skjønner gubben din![]()
Så de første 5-10 min av julekongen vi også før det bar i sengHer ser vi julekongen![]()
Like greit å legge han daSå de første 5-10 min av julekongen vi også før det bar i seng. Var så trøtt at han var absolutt ikke interessert i noe barnetv idag
Ha ha takk for detVelkommen hjem![]()
Ja og han sovnet ganske så fort ogsåLike greit å legge han da![]()
Ja hehe veldigArtig med nye smaker![]()