Du og? Hmm.. blir ikke så stor gevinst om alle vinnerHva? Er jo jeg som skulle vinne i viking Lotto i kveld jo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du og? Hmm.. blir ikke så stor gevinst om alle vinnerHva? Er jo jeg som skulle vinne i viking Lotto i kveld jo![]()
Hmmm jaaa var det da. Gubben hadde nok funnet seg bil kjapt men jeg vet ikke helt.Hvilken bil hadde dere kjøpt?
En gang må være den førsteJeg har aldri vunnet noe, så tviler på at dagen i dag er den store dagen![]()
Hehe, det ble litt mye jaJa, det er mye å lese gjennom![]()
Husker ikke helt når det var, er vel kanskje halvannen uke siden..?Oj! Lenge siden du har vært her?
Så nå at det var den 12.desemberOj! Lenge siden du har vært her?
Samme her. Gubben hadde brukt en dag eller to. Jeg hadde sikkert brukt noen månederHmmm jaaa var det da. Gubben hadde nok funnet seg bil kjapt men jeg vet ikke helt.
Det er jo ikke lenge sidenSå nå at det var den 12.desember![]()
innsett at jeg har vel noen 30 år til før jeg for sove med ro hahaHe hejeg håper jeg får sove om noen år
![]()
Skal du ut på tur eller har du andre ærender?
Hvordan er forresten formen idag?
Kjekt å se deg igenEr visst over 10 000 innlegg siden sist jeg var her![]()
Idag igjen? Mot vem då?Håndball![]()
De var lite ja. Ka tid stog hun opp?Off baby J har sovet ett kvarter siden hun sto opp idag![]()
Hun stod opp 08:15.De var lite ja. Ka tid stog hun opp?
Det var ikke myeOff baby J har sovet ett kvarter siden hun sto opp idag![]()
Jeg hadde kjøpt meg ny vogn [emoji14] synes emmaljungaen vi kjøpte er alt for diger og uhåndterlig.. Blæ.Jeg har også tenkt å vinne i Viking lotto i kveld. Da hadde det blitt ny bil til både meg og gubben
. Og avsatt penger til bygging av hus
![]()
MontenegroIdag igjen? Mot vem då?
Jeg tror du kan spare den tidenHehe, det ble litt mye jaHar jeg gått glipp av noe viktig da, mon tro?