Det vil jeg troJa, gleder meg til å få prøvd det nå)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg troJa, gleder meg til å få prøvd det nå)
Det er koselig daÅh, så koselig! Vi skal straks ned å se en film. Mannen er i kjærestemodus for tiden, han får ikke nok av meg.![]()
LurtJa. Vi får håpevet jeg ska ihvertfall prøve å svømme endel neste gang on mulig
bassentrening
De ape emojiene? jeg bruker også de masseJaajeg elsker de apene
bruker de nesten i hver samtale på face og sms. Synd de ikke kan brukes på appen her
de er jo så fine.
Blir nok ikke før om noen dager da, rørleggeren må en tur innom å gi meg et lengre rører førstDet vil jeg tro![]()
Hvor har dere dem fra?De ape emojiene? jeg bruker også de masse![]()
Eldste her kunne vi holde på med to timer på en god kveld... Trodde jeg skulle bli gaaal...Hun er straks 5mndja når leggingen tar så lang tid så er det ikke gøy
nå hører jeg hun vrir seg i senga og små prater litt. Gaaah.
Flink du har værtBlir nok ikke før om noen dager da, rørleggeren må en tur innom å gi meg et lengre rører førstmen jeg vasket jo 5 maskiner tidligere i dag så vi skal vel klare oss
![]()
Standard på min samsung iallefall.Hvor har dere dem fra?
Måtte til, har nesten ikke vasket klær mens jeg var syk.Flink du har vært
Hva slags gjester har du hatt?Da er gjestene dratt, lille U sover og oppvaskmaskinen går.
Nå er det bare å få de eldste i seng..
Orly tror jeg? Eller er jeg helt bortreist..Hvem var det som hadde oppblåsbar snømann?
Uff da så kjedeligÅ fy vilken fin kvelden detta börja med.
Eg halka i trappan på vei ned og åkte ned på rumpanmin ankel har redan börjat å gjöra vont å venstre skinka
fick meg en smell der ja. har ikke tid till detta.
Ja slappe avPlaner for kvelden da damer?
Bare ungene er i seng skal jeg legge meg igjen, med ipaden. Se et par episoder og så blir det tidlig natta. Feberen bør ha forsvunnet til i morra. Har da ikke tid til å være syk![]()
Har ikke sett dem, er de på FB eller SMS?Standard på min samsung iallefall.
Da er vi toJa slappe av
Begge deler, det standard på mitt tastatur. Har s5Har ikke sett dem, er de på FB eller SMS?
Har Samsung selv
Min kusine, hannes mann og hunden deresHva slags gjester har du hatt?