Nå er bass mesteren tilbake. Krysser fingrene for bassfri kveld 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøpte et slikt dobbelt på obs!Men dere som anbefalte Åsvik vaffeljern hvilken type da?skal kjøpe vaffel jern og lage vafler idag tenkte jeg
![]()
Ja men då var det væl på tiden å ta en annan færgeJa jeg å
Men jeg har så mange grå gensere ifølge samboerskal ikke nekte for det heller
![]()
Så søtt. Min jenta nekta å sova middag idag så då får hon legga seg kl 18Vis vedlegget 151310
Endelig sovnet henneligge litt så hun sover godt så skal jeg ta stue og kjøkken tenkte jeg
vi har det i ett her vi bor nå. Soverom, gang og bad får tas på torsdag
og vaske gulv og tørke støv tar vi i helgen. Mannen lovet å hjelpe mer til
![]()
Hoppas dere slipper bass ikveld.Nå er bass mesteren tilbake. Krysser fingrene for bassfri kveld![]()
Ohh send till ossHipp Hurra snøen har kommet her nå =D 4 åringen er i ekstase !![]()
Ohh se skulle eg og ha gjort. Vet ej vad eg væntar på. Men eg tror eg gjør der ikveld eftersom jenta legger seg kl 18. Og gutten tar mannen seg avDa skal jeg rydde og vaske littsnakkes senere jenter
![]()
Her holder den på å regne bort igjenHipp Hurra snøen har kommet her nå =D 4 åringen er i ekstase !![]()
Nei, sånn nedenfor skuldrene et sted. Midt ned på ryggen på det meste, lenger blir det ikke.Oii, ja drt var lenge mellom hver gang. Hvor langt har du? Ned til rumpa?
Jeg får akkurat til under brystet, så klippes det som regel opp til over brystet igjen hver gang
9.50 kom hunÆsj, håper du slapp å vente lenge?!![]()
Jeg er veldig glad i vinrødJa men då var det væl på tiden å ta en annan færge
Håper du fant mer mat som fristetTakk, håper jeg også. Var litt bedre etter dem tørre skiven, men nå er sikkert energien fra den brukt opp så jeg må finne meg noe annet lurt å spise.
Lukter helt forferdelig her da ene kattungen akkurat har vært på do.. gleder meg til den reiser i dag altså!![]()
Det får du gjøreSå får prøve med mer nudler![]()
Ååh...heldige du!!Nå er mini våknet og vil ha kosetid med meg. Kryper godt inntil meg og bare koser❤❤. Nyyyyter