Skravletråd desember

God morgen! Nå sitter jeg og venter på at klokka skal bli nok til at jeg kjøre mot sykehuset. Skal ta UL idag (er i uke 31), for å sjekke om nyrebekkenet til lillebror er poppet tilbake til normal størrelse (var noe utvidet på oul) og hvordan størrelsen hans er generelt. Merker jeg har litt nerver!

Når klokken skal du på kontrollen? Masse lykke til!! :)

God morgen! Nå sitter jeg og venter på at klokka skal bli nok til at jeg kjøre mot sykehuset. Skal ta UL idag (er i uke 31), for å sjekke om nyrebekkenet til lillebror er poppet tilbake til normal størrelse (var noe utvidet på oul) og hvordan størrelsen hans er generelt. Merker jeg har litt nerver!
Lykke til :)

God morgen. En gang etter fem, var det halv seks? Sovna jeg endelig til igjen.

Det var tungt å stå opp... Det er tungt. Menmen. Sove litt etter jm tenker jeg

Last edited:
God morgen :-). Her har mini vært en skikkelig klegg og mammadalt i natt:-/. Ikke gitt meg noe pause i det hele tatt. Og har absolutt våknet på feil fot i dag for passer han ikke å være med faren

Godmorgon alle sammen:-) hoppas dere har haft en fin natt og Sovit gott:-). idag vakna eg med hodepine :( trøtt å lei på denna hodepinen asså

Lykke til:)

Back
Topp