Man trenger noen sløve dager innimellom.Sunt det!
Ja, det er vel en nødvendighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man trenger noen sløve dager innimellom.Sunt det!
Takk før tipsBare hyggelig
Ååh, nei da tror jeg faktisk at du ødelegger gjæren -om du blander tørr gjær med væske.
Tusen takkSå lekkert. Så flink du er)
Tusen takkSåå nydelig!!
Flinke du!
JadaHøres ut som om du har full kontroll![]()
Kjøpt hvor?Vi har engel
Håper du finner noe annet å lage daJa verkligen.
Det er så godt detAaaaah, jeg har blitt hekta på chai latteomnomnom
![]()
Ikke alle plasser det er ille å bo i blokkJa, det er skikkelig drit!hadde aldri trodd jeg skulle ende opp i blokk.. Var bare fordi jeg flytta inn i gubbens leilighet at det ble sånn.. Angrer nesten, haha
![]()
En eller annen svensk sideKjøpt hvor?
Sliten i dag. Ikke så svimmel lenger men mye kynnere og lite tålmodighet, hvilket ikke går så godt overens med en fireåring som sto opp med feil fot og har furte-grått over alt mulig i dag fra før jeg kom meg ut av senga...Hvordan går det med formen?
de blev veldigt svidda ja,Håper du finner noe annet å lage daeller ble de veldig svidde? Går det ann å skrape av det værste?
Oh node blev veldigt svidda ja,
Nei har fixa det redan. Tog bara en baguett å skjar noe snitt i den å la hvitløk og smør oppe i å stekte de littOh no
Kan du lage noe annet da?ostesmørbrød?
![]()
Vi har engel! Men husker jo ikke fra hvor...Kan bare ikke huske jeg har sett nisse og engel pepperkakeformer..
Det må de nesten, for jeg har tenkt å se flere norske kamperOg håper Norge slår til og vinner idag også![]()
Usj, det er virkelig en dårlig kombo ja!Sliten i dag. Ikke så svimmel lenger men mye kynnere og lite tålmodighet, hvilket ikke går så godt overens med en fireåring som sto opp med feil fot og har furte-grått over alt mulig i dag fra før jeg kom meg ut av senga...
Ble de bra??Har satt deig til lussekatter
Håper de blir gode
Så snill han erdet skal vimannen har kjøpt ny bluse til meg
![]()