Skravletråd desember

Hva skal dere ha?
Det er det jeg akkurat spurte mannen om.

Steke poteter som var kokt i går, og varme kjøttpølser og julepølse, er visst planen. Noe saus og tyttebær i alle fall, kanskje surkål eller noe sånn, får se hva jeg finner i skapene. Så jeg tenkte at jeg skulle ta meg av å lage mat

Mannen er igang med å forberede prosessen med å få den senga til storebror flyttet. Bygget der den står, og ikke helt lett å demontere. Trang gang og krappe svinger.

Skal det:-). Blir gøy :-). Mini sover enda og håper han sover noen minutter til siden opplegget varer til 19.30 og han egentlig legges mellom 18.15 og 18.30:-)
Hvor gammel er han? :)
Vi var på julefest på fredag, rutinene sklei litt ut å vi var hjemme en time etter leggetid :o men vi løfta hun bare fra bilstolen og over i senga :)

Hvor gammel er han? :)
Vi var på julefest på fredag, rutinene sklei litt ut å vi var hjemme en time etter leggetid :o men vi løfta hun bare fra bilstolen og over i senga :)
Han blir 1 år på nyttårsaften :-). Vi har slitt med søvnen hans og egentlig omsider nå i det siste han har begynt å sovne selv i egen seng så lenge jeg sitter med han. Så håper ikke denne lille utskeielsen ødelegger framgangen :-). Han sovner ikke i bil desverre så blir nok til at han ikke sovner før nærmere halv 9 i kveld er jeg heldig

Tusen Takk før oppskrift :-) de med tørr gjær visste eg ikke att de skulle blandas med mel. Alltid tenkt blandar gjær med vætska eg

Bare hyggelig ;)

Ååh, nei da tror jeg faktisk at du ødelegger gjæren -om du blander tørr gjær med væske.

Første natta han har hatt det:)
Storebror hadde aldri det, så jeg vet ikke helt hva jeg burde gjøre...

Er vel ikke så mye å gjøre egentlig. Jeg har massert forsiktig på mine gutter, virker som det hjelper iaf

Den store pepperkakedagen vår i dag.
Tror dere jeg har nok former, eller bør jeg løpe ut å kjøpe flere.
Har:
3-5 hjerter
3-5 stjerner
1 runding
1 måne
2 menn
1 dame
1 barn
1 baby
1 snømann
2 griser, en tynn og en feit
3-4 juletrær