Skravletråd desember

Hu her tok flaske i 1 uke dag jeg ikke kunne amme henne pga tablett. Litt seinere når hun skulle få flaske igjen, så bare spytta hu den ut... Skikkelig kjedelig..
Men fullammer til vanlig, så ikke super krise, men kjedelig...
Skje? Kopp/beger? Easy tran sprøyta?

Easy tran sprøyta funker ikke her. Bare gris.
Fikk i henne nesten en hel flaske nå. Men måtte gi litt sukkervann først for å se om det lindra litt. Da gikk det. Hun er veldig sutrete og irritabel for tiden.

Ammer jo ikke. Så det er litt krise om hun ikke tar flaske

Fikk i henne nesten en hel flaske nå. Men måtte gi litt sukkervann først for å se om det lindra litt. Da gikk det. Hun er veldig sutrete og irritabel for tiden.

Ok. Godt du fikk i henne :)
Uff da.. Ikke helt i form?
Det skjønner jeg ;)

Ta og dra litt i øreflippen, og trykk litt på den lille flappen ved øregangen, sånn at det blir trykk/vakum i øret. Hvis hun gråter da, tenker jeg ørebetennelse. Hvis hun er tett eller snørrer så pass på å bruke saltvannsdråper. Kan evt. gi paracet mot smerter. Regner med at hun allerede gjør det, men pass på at hun sitter litt oppreist når hun får flaske. Går det ikke over til mandag så hadde jeg dratt til legen.
Vondt i halsen og/eller ørene kanskje? Prøvd kopp?

Hvor kjøpte du den?
Netthandelen av alle steder! 240 kr! :D
4ac6c8ee7bf14246c28adf0e58c0ad64

Sånn så den ut etter vi satte den opp! :D
Hvor kjøpte du din nisse?

Prøde meg på en auksjon der men tapte.
Kjøpte snømann også igår; )
På bokklubben
Aha. Jeg kjøpte med en gang de begynte å få juleting, før folk flest hadde begynt å tenke på jul engang. :p første og eneste kjøpet mitt fra Netthandelen noensinne. :p fornøyd da!

Ta og dra litt i øreflippen, og trykk litt på den lille flappen ved øregangen, sånn at det blir trykk/vakum i øret. Hvis hun gråter da, tenker jeg ørebetennelse. Hvis hun er tett eller snørrer så pass på å bruke saltvannsdråper. Kan evt. gi paracet mot smerter. Regner med at hun allerede gjør det, men pass på at hun sitter litt oppreist når hun får flaske. Går det ikke over til mandag så hadde jeg dratt til legen.
Hun bare smilte litt når jeg gjorde det så ikke ørebetennelse :p sjekka tempen hennes. 37.0 i 8 tiden. Nå 37.4. Så følger med den iallefall.

Back
Topp