Skravletråd desember

Heldigvis ikke opp før 9 i morgen :)

Helt ny du tenker eller? 50-60000 blir det en eldre bil av da :p

Nei, ikke ny. Det er sløsing med penger å kjøpe helt ny bil :p men litt nyere enn de 2004 modellene han ser på ihvertfall.. ;) men det koster med firehjulstrekk gitt. Hvis vi kjøper uten det, blir det litt billigere.. han gir seg ikke på den A6en altså.. :rolleyes:

Nei, ikke ny. Det er sløsing med penger å kjøpe helt ny bil :p men litt nyere enn de 2004 modellene han ser på ihvertfall.. ;) men det koster med firehjulstrekk gitt. Hvis vi kjøper uten det, blir det litt billigere.. han gir seg ikke på den A6en altså.. :rolleyes:
A6 er vel ikke særlig familiebil akkurat :p og får han det til 50-60 000 som ikke er fra 2004?:p det begynner jo å nesten bli gamle biler :p vi har 2011 modell. Kjøpte heller ikke helt ny. Ikke vits. Kjøp en over 3 år. Men ikke mye over. De faller mye i verdi når de bikker 3 år :)

Nei.. nå kaster jeg inn årene. Øye dette igjen og må få meg litt søvn før L våkner :)
Good natt:)

Jeg som følte jeg hadde vært litt flink til å skravle ikveld. Er jo fremdeles på 17plass jo :p

A6 er vel ikke særlig familiebil akkurat :p og får han det til 50-60 000 som ikke er fra 2004?:p det begynner jo å nesten bli gamle biler :p vi har 2011 modell. Kjøpte heller ikke helt ny. Ikke vits. Kjøp en over 3 år. Men ikke mye over. De faller mye i verdi når de bikker 3 år :)

Den er stor da.. med stort bagasjerom.. og mange hk som han vil ha :wacky: men føler jeg ikke ser over panseret nesten på de digre stasjonsvognene der.. Syns også det blir litt gammelt med 2004, har 2005 nå, og tenker at vi kan oppgradere litt ihvertfall :p

Back
Topp