TydeligvisHaha, den er jo rørende da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TydeligvisHaha, den er jo rørende da![]()
Da kan du kjøpe suven dinJa, det er han sin hund, så når jeg drar avgårde blir det meg og baby( hvis jeg får det noen gang da..), er vi alle, kan han kjøre sin bil så sitter vi på alle mann![]()
Hva da??Omg dere vill ej Tro det![]()
Har du noe mål da?
Mm, det så deilig utEtter multitasking på høytnivå på kjøkkenet er nå både maten min og pepperkakedeigen ferdig.
Nå skal jeg kose meg
Vis vedlegget 150754
La meg tippe....Dahls på glassflaske??Da blir det julebrus her![]()
Haha. Vi sliter der når det gjelder pysjen. For der er det ikke sokker. Og vi kan ikke bruke de som har sokker integrert i heller. Så blir noen turer ila kvelden og natta for å kle på de igjen![]()
Yeei, det er nok deiligEr vel i mål innen neste oppdatering![]()
Håpe den funker til søndagens kampJa, mongodata![]()
Hun har hatt mellomørebetennelse men har gått 2 uker på øredråper, skulle tro det var bedre da?Det må jo være fryktelig!!
Men hva kommer det av? Ørebetennelse??![]()
Har fått inn noen i kveld da, men ikke no til å ta igjen dere I toppen neiDa må det være derfor![]()
Ja. Noe min kunne funnet på. Hihi![]()
Det blir fantastisk!Ååh...det blir deilig for deg![]()
Tar sokkene utenpå pysjen. Da holder de iallefall litt lengreJa, søren..det har jeg ikke tenkt påhaha
Det ser kjempe godt utEtter multitasking på høytnivå på kjøkkenet er nå både maten min og pepperkakedeigen ferdig.
Nå skal jeg kose meg
Vis vedlegget 150754
Er i målYeei, det er nok deilig![]()