Ja, gjorde nok detDa trengte du litt hvile![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gjorde nok detDa trengte du litt hvile![]()
Det tar du ila helgaMangler 350 innlegg![]()
Så koselig daGod kveld.
Etter avslutningen på skolen, henta jeg vesla og vi dro til min søster og skal være her i helga.
Mamma og hennes samboer kom og spiste middag med oss og dro når vesla la seg. Kost oss masse i dag.![]()
Da blir hun nok gladJa, gjør detgleder meg til å fortelle det til tuppa
![]()
Jeg har ikke så mange nå i kveld jeg heller daJeg må semen jeg hsr jo kanskje fått inn 20 i dag, om jeg er heldig
Når er den igjen?Er vel i mål innen neste oppdatering![]()
Hvorfor det??Fandens... Må se håndball på mobilen igjen!
Takk det samme :adKos deg denne fredagskvelden![]()
Ja, han er vel litt liten enda. .Da blir hun nok glad. Mini her er litt for liten til å ha noe forståelse av hva som venter
. Hvor gammel er din?
Flinka! Ja, pynten er best når den er fersk!Nam, så godt
Nettopp ferdig med siste muffinsbrett
Laget sjokoladekake og gelé i to farger
Pynte får jeg gjøre i morgen![]()
Det gjør jegBegynner du på jobb igjen?
Bra dere koser dereGod kveld.
Etter avslutningen på skolen, henta jeg vesla og vi dro til min søster og skal være her i helga.
Mamma og hennes samboer kom og spiste middag med oss og dro når vesla la seg. Kost oss masse i dag.![]()
Det skal viKos deresnakkes
Orker ikke sette på nettflix ;pHe he sorry kjære
Hehe, er ikke så farlig med plasseringen for meg så lenge jeg klarer innleggeneJeg har ikke så mange nå i kveld jeg heller da![]()
Var veldig godtTe, det høres ut som en veldig god ide...
Det er jo santHehe, er ikke så farlig med plasseringen for meg så lenge jeg klarer innleggene![]()
Hvilken type?Høres deilig ut. Her er det også te som drikkes![]()
Nei. Da tenker dere må på wv passat størrelsene på bagasjerommet. De er store. Men hvor stor hund har dere da?Hadde jo vært det beste om hunden kunne baki ja.. Men da går sannsynligvis ikke det i denog det hadde nok ikke gått i en Tiguan heller.. Jeg har ikke lyst på en kjempestor bil, men ender vel opp med det likevel
![]()