Ja han sover alleredeBle det en tidlig kveld på han da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja han sover alleredeBle det en tidlig kveld på han da?
Langt nokAaah.men 3000 ekke langt unna 2424
![]()
Vi snakka om det i overigår at vi håper på søsken til frøkna. Ja.. vår er 5 mnd nå. Hadde vært tøft å hatt to så små, men det er gøy ogHade du haft lust till å prøv nu??
Jasså. De e gott me fiskekakerFiskekaker. Fikk skikkelig cravings på det idag
![]()
Haster egentlig ikke helt enda men hadde vært greit å bli ferdig med det siden jeg allikevel skulle til sentrumJa. Sålenge det ikke var superhastmen dumt du ikke bare kunne blitt ferdig idag
![]()
Begynner å bli litt syk eller?Her har han ikke spist så mye idag.. Virker egentlig litt pjusk.. Skal prøve med grøt litt senere etter at han har bada![]()
Oj... :O sykt. Kanskje man skulle stikket innom der en gang og sett hva de haddeOhh ja me fant. Helt otroligt ju strumpebyxa till jenta før 10kr st de var nya original pakker på. Helt sjukt vad man kan finna der.
Ja de e tøft . Men ser mina 2 har så stor glæde av VarandraVi snakka om det i overigår at vi håper på søsken til frøkna. Ja.. vår er 5 mnd nå. Hadde vært tøft å hatt to så små, men det er gøy ogmen vi har bestemt oss for å prøve igjen til våren 2017
kan ikke prøve før da så
![]()
Bare glad i helgGlæder du deg till helg. Noet specielt som
Skjer??
Vi også:-/. Gubben er flink til å prøve å vri seg unna selv om han er mer glad i fisk enn megJasså. De e gott me fiskekakerme har blivit så dårliga å spisa Fisk nå før tiden
De e verkligen sykt asså. Allt de man finner till en billig pengOj... :O sykt. Kanskje man skulle stikket innom der en gang og sett hva de hadde
Vi leier, så det går ikke. Men når vi kjøper hus har hn allerede planlagt klatrevegg på garasjen eller husetHahaha de e ikkje sånn att han har køpt en sånn å festa på veggen og![]()
Ja klart de førstår egBare glad i helgkoser seg ekstra da med gubben hjemme
![]()
Var verdt det når vi og brukte det hver dagSer den.. Her betaler jeg gledelig for det da, men vi bruker det hver dag![]()
Hahha tur att min ikkje har komt på det ennåVi leier, så det går ikke. Men når vi kjøper hus har hn allerede planlagt klatrevegg på garasjen eller huset![]()
Høres egentlig veldig deilig det og daTakk!nei, lite planer her.. Alle julebordene er unnagjort både for meg og mannen, så da kan vi bare slappe av
Hva med deg? Noen planer?
![]()
Ekstra betryggende at de følger godt med degDette er utenom vanlige kontroller.
Følges nøye opp pga høyt blodtrykk, hevelser, hodepine og svimmel. Veldig godt at de følger godt med![]()
Jepp. Satser på 3000 ila kveldenTatt noen den siste tida da
Og enda lenge igjen av dagen![]()
Begynner å bli litt syk eller?