Haha. Ser denDet pleier å bli sånn... søstra mi er ekstremt glad i julekaker, og gidder aldri lage selv. Så hun er jevnlig innom og raider boksene her.men vi er flinke til å spise selv også altså. Er før jul de er best!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Ser denDet pleier å bli sånn... søstra mi er ekstremt glad i julekaker, og gidder aldri lage selv. Så hun er jevnlig innom og raider boksene her.men vi er flinke til å spise selv også altså. Er før jul de er best!
Ja precisååhh ja...han ville være med dere hjem?
Ja ja då har du litt å byta på visst skorna er vonda.Tok med meg to par sko til julefest jeg
Heler og flate sko
Samboer syns jeg er litt teit da men men![]()
Hade selv en lite pause tidigare för å gjörLogger av litt jeg også nå, på tide å lage litt middag og julepynt. Skravles i kveld!![]()
Tok med meg to par sko til julefest jeg
Heler og flate sko
Samboer syns jeg er litt teit da men men![]()
Va hade dere till middag?Da har vi spist middag og jeg sløver litt på sofaen mens gubben ser litt til mini før han skal lufte hunden igjen![]()
Det er sikkert lurtDet kan jeg!men skal prøve å la være.
Sikkert det besteHaha ja får be han sitte i bilen![]()
Det hørtes godt utOhh ja sov i 2 timmar![]()
Ja, var hos lege i dag. Formen bedre i dag og bt var bra igjen i dagStemmer. Fått sjekka det opp igjen? Bt?
veldig deiligHeei. Så flott med slike neter tenker jeg![]()
Typisk det ja. De er nok søte og små jajavi har noe fra finn som skulle være dokkeklær, så typisk det var jo blått hihi. søte små plagg! <3
Ble det en tidlig kveld på han da?Ja alt for lenge. Han er trøtt allerede igjen men kan godt være fordi han bare har hatt 1 lur idag. Men sov nesten 2 timer da
Kos dere masse sammenskravles senere jenter <3 familiekos gjelder nå og vi skal kose oss med take away ! <3 feire at vi skal få en baby i hus i juni![]()
Det hadde vært skikkelig julestemningDet hadde vært koselig![]()
Kos deg hos venninnen dinNei, da er det på tide å få på meg ansiktet og bytte ut joggebuksa med noe litt finerejeg har nemlig nettopp invitert meg selv bort på middag hos en venninne
skravles senere
![]()
Nei, du har jo rykket forbi Daim ogsåHar du tatt meg igjen nå??![]()
Så kjedelig :/Kom for sent
Sølte vann over meg
++