Grattis med kanskje lillebror da!75-80% lillebror![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis med kanskje lillebror da!75-80% lillebror![]()
HahaSyns jeg ser det; stor oppslag i VG:
"Småbarnsmor til 3 ble alkoholiker siden hun måtte drikke 5 glass vin hver kveld for å holde migrenen i sjakk"
Og 20-25% lille søster75-80% lillebror![]()
Snø hadde vært koseligJa, spesielt nå som jeg hadde tro på litt snø igjen :/
Tusen takkMasse lykke til![]()
Tusen takkGrattis med kanskje lillebror da!![]()
Hihi ja det var det daOg 20-25% lille søster
Lurer på hvilken del som er bror og hvilken som er søster![]()
Det høres bra utDet skal jeg gjøre![]()
Ser ikke ut som det her heller, men har fortsatt tro på at den kommer til julaften daSnø hadde vært koseligmen ser dårlig ut her...
Det er Casper som blir 5 år
Baker sjokoladekake, muffins og gelé!
Venter du på ham nå?Arg så irriterende at gubben aldri lærer seg klokken. Hadde litt småting jeg tenkte å få gjort i byen før ul men ser dårlig ut ja
Det går fort frem til oul daHihi ja det var det dakjøper ikke noe blått før oul
men det er bare 39 dager til :O
Jeg kjenner jeg er stresset![]()
Vi er på vei inn til byen og timen er 14.15. Men han har en hund som han må lufte som bor der faren bodde så må kjøre ca 10 min for å komme til. Og ga beskjed igår at jeg har litt å gjøre i byen før timen men allikevel brukte han eviglang tid før han kom seg avgårde for å lufte hunden og lang tid før han kom hjem. Så nå må jeg ut og fikse det i morgen heller tenker jegVenter du på ham nå?
Når er timen da?
Så kjedelig da:/Vi er på vei inn til byen og timen er 14.15. Men han har en hund som han må lufte som bor der faren bodde så må kjøre ca 10 min for å komme til. Og ga beskjed igår at jeg har litt å gjøre i byen før timen men allikevel brukte han eviglang tid før han kom seg avgårde for å lufte hunden og lang tid før han kom hjem. Så nå må jeg ut og fikse det i morgen heller tenker jeg
Er det så hadde håpet å få fikset det idag siden vi allikevel skulle ut på farten. Men gubben hadde visst ikke samme tankeSå kjedelig da:/
Er jo så mye folk ute på lørdager for tida..
Rekker ikke noe etter timen da?Er det så hadde håpet å få fikset det idag siden vi allikevel skulle ut på farten. Men gubben hadde visst ikke samme tanke