Typisk at N skal være plaget med luft når jeg skal sove
pappaen har sykt vondt i hodet så spør ikke han om hjelp enda. Må vente til hun sovner med do
huff jeg har sprengt blære 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho. Om frøknas periode er påtur over og hun er medgjørlig. Så.. mulig detI mål i morgen du da?![]()
Prøver å se kamp jeg også men skravles i vei herHerlighet. Jeg tar 20 min til å.se litt kamp og høre husarbeid og dere skravler i fra meg![]()
Ja engelsk ogGleder meg til mi begynner sånn![]()
Sovende eller våken?Åååneida..han ligger her i nestet på soffen![]()
Norge leder 14-11Få hoppas det.vad står det nå??
Har sjelden tid føler jeg til å kose. Alltid i bevegelse. Så var deilig når hun roa seg så godt i armene mine.Veldig herlig![]()
Ja eg hade planer omOm flere er her så
Ei på jobb snakket om eplegløgg i dag, det syns jeg hørtes veldig spennende utSamboer lager gløgg (pulver). Blir spennende å prøve.
Snart i mål daKnallbra!![]()
Oj då. Såpas ja.Ja. Heldigvis fikk jeg fort time på lungeavdelingen. Kjenner det er litt tungt å puste her jeg sitter :/
Ikke Vær redd for å be om hjelp om du trenger detDet går greit![]()
Sov godt ♡♡Jeg tar en tidlig kveld jeg, jenter! Sove godt! ❤
NeiIkke alltid like lett![]()
Hvor længe e det gjenNorge leder 14-11![]()
Går fort i svingene381 inlegg siden eg var her inne sisst. Omg Dere er rå på detta.
Eg hade somnat å sova i 1 ,5 timmar.
Ja de gjør de verkligenGår fort i svingene![]()
Tenker tuppa skal få vite det på juleaften så hun kan fortelle det til alle på vår felles lunch med familien til mannenNår forteller dere familien?
InponeradGår fort i svingene![]()
Spist 7 min av 2. OmgangHvor længe e det gjen