Hahah. NeeeidaJa, det vil vi ha
Storforlangende sa du![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah. NeeeidaJa, det vil vi ha
Storforlangende sa du![]()
![]()
Ja ja nå ligger hon å sjunger twinkel twinkel little starHihi. Søt ihvertfall![]()
Idag var det pynting av pepperkakehus samt rocky roadHva har dere bakt?
Blir sånn når de har vært så gode over lang tidHahah. Neeeida![]()
Vært plager etter hastekeisersnittet, med restene og operasjonen. og generelt mye smerter i kropp pga det :/Hver e det du har vont!!
Er først de siste par årene jeg har orket og giddetSkulle ønske jeg orka og lære meg å bake. Har ikke tålmodigheten![]()
Fått bakt mye daIdag var det pynting av pepperkakehus samt rocky road. Har ellers lagt litt kakemenn og krumkaker
. Hadde egentlig tenkt å bake ut resten av kakemenn deigen idag men spørs om jeg orker
Åååw.Ja ja nå ligger hon å sjunger twinkel twinkel little star![]()
Det burde du absolutt !!Nei. Har ikke det :/ vært så ekstremt mye de siste 5 mnd med sykehus og plager så har bare holdt ut. Men tror jeg må gjøre noe med det snart
Ja blir en ekstra stor porsjonFått bakt mye da
Håper vi får til noe i helga her også.
Satser på detHåper du kan nyte fremover nå![]()
Ha ha det spørs velHåper du husker reglene i søvne![]()
Aldri bakt kakemann før. Er de bedre enn de som selges i butikken?Ja blir en ekstra stor porsjon.
Nå er du ikke den jeg kjenner lenger!Så greit han glemmer det innimellom da
Mandaaaaaaag![]()
Har du mye ferie i jula da?Satser på det![]()
Ja jeg elsker desember jegMen mye kos og med desember
Aha sånn ja. Ikke gottVært plager etter hastekeisersnittet, med restene og operasjonen. og generelt mye smerter i kropp pga det :/
Må prøve daHa ha det spørs vel
Er en av kb favoritter ogsåDet er mannen og tuppas favoritt