Litt mer spenning enn I de 2 siste ja, kanskjeTror det blir en spennende kamp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt mer spenning enn I de 2 siste ja, kanskjeTror det blir en spennende kamp![]()
ja gjør jo detSlapp av de vill gå bra![]()
Huff daEr vel blitt detfikk det med all bæringa av snuppa. Klarer ikke løfte de høyt og konstant vondt i de..
Var nok trøtt jaJa asså hun sovna 18:45whaaaat liksom. Haha skjønner ingenting jeg. Vi pleier jo ikke starte med leggingen før halv åtte.
Tydeligvis veldig trøtt idag dahun har ikke sovet så mye. To dupper på 30 min
det er veldig lite igrunn.
Får hoppas hon soverHer var vår i seng halv 7. Spent på om det holder![]()
Får hoppas hon soverHer var vår i seng halv 7. Spent på om det holder![]()
Jepp. De var ikke sååå særlig mye futt iLitt mer spenning enn I de 2 siste ja, kanskje![]()
Håper de er ferdig oppvarmet nå jaJa. Men de to første kampene var mer trening for jentene våre. Oppvarming. Så får håpe teknikken sitter nå![]()
Sover godt endaFår hoppas hon sover![]()
Ja de var eg selv ogja gjør jo detmen er alltid nervøs før ul
![]()
Ikke noe å skrive hjem om nei..Jepp. De var ikke sååå særlig mye futt i![]()
Nei. Har ikke det :/ vært så ekstremt mye de siste 5 mnd med sykehus og plager så har bare holdt ut. Men tror jeg må gjøre noe med det snartHuff dahar du prøvd akupunktur eller noe sånt?
Så braSover godt enda![]()
Jepp. Og klar for masse mål og seierHåper de er ferdig oppvarmet nå ja![]()
Håper du kan nyte fremover nåSå absolutt. Nå er jeg lei av å hagle. Klar for å nyte å være gravid i noen mnd![]()
Nei, absolutt ikkeIkke noe å skrive hjem om nei..![]()
Ja, det vil vi haJepp. Og klar for masse mål og seier![]()
Hihi. Søt ihvertfallSå brahoppas min somnar snart. Ligger å pratar
![]()
Er en type sjokolade med masse snop iHva er Rocky road??![]()
Hver e det du har vont!!Nei. Har ikke det :/ vært så ekstremt mye de siste 5 mnd med sykehus og plager så har bare holdt ut. Men tror jeg må gjøre noe med det snart