Skravletråd desember

Jeg har alltid elsket pepsi max. Men etter jeg ble gravid klarer jeg det ikke. Stor sorg. :( flaks for meg at det er julebrus å få i butikkene, for vola nekter jeg å drikke! :p
Hadde en periode i starten av svangerskapet der jeg ikke taklet det. Nå går det greit igjen:)
Prøver å ikke drikke for mye julebrus også, er jo litt sukker i den:p

Hadde en periode i starten av svangerskapet der jeg ikke taklet det. Nå går det greit igjen:)
Prøver å ikke drikke for mye julebrus også, er jo litt sukker i den:p
Jeg drikker lettversjonen. CB lett. Den er faktisk kjempegod. Smaker akkurat likt som originalen. :) flaks for meg! Drikker jeg cola, så føles det som at tennene detter ut. :p

Jeg drikker lettversjonen. CB lett. Den er faktisk kjempegod. Smaker akkurat likt som originalen. :) flaks for meg! Drikker jeg cola, så føles det som at tennene detter ut. :p
Huff, cola er ille :eek:
Er cb lett en rosa eller brun brus da?

Er virkelig å anbefale:-). Håper han vil gå på svømming når han blir eldre også:-)
Spent på å se her også:)
Ingen tvil om at hun vil like barnekurs, men hun er litt liten enda.

Da var lille U våke igjen

Da er det greit å vente litt:-). Her begynte han på babysvømming da han var 3-4 måneder og nå blir han snart 1 år:-)
Vi begynte når hun var 4 mnd her også. Gikk på 4 ulike kurs. Nå prøver vi å ta turen jevnlig i svømmehallen :)

Back
Topp