Gjorde det før. Men liker det ikkeDrikker du cola da?
Føler folk enten liker Pepsi max eller cola
Jeg klarer ikke cola.
Smaker bare sukker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde det før. Men liker det ikkeDrikker du cola da?
Jeg klarer ikke cola.
Blir halve turen hos min mor og far. Og selve jul og romjul hos hans foreldreDet blir det helt klart
Hvor skulle dere feire igjen?
Huff, det er ikke godtGjorde det før. Men liker det ikke
Smaker bare sukker![]()
Det blir koselig daBlir halve turen hos min mor og far. Og selve jul og romjul hos hans foreldre
Håper bare den gjør det.Glæder meg till den tiden er øver![]()
Nei. Prøver generelt å ikke drikke brusHuff, det er ikke godt![]()
Uff, fått tatt dusjen? Hjalp det?Nettopp prøvd å spise litt så får se om jeg klarer å holde på maten. Tenkte å prøve å ta meg en varm dusj om litt
![]()
Nja. Vi får håpe detDet blir koselig da![]()
Ikke dumt det daNei. Prøver generelt å ikke drikke brus![]()
Hjelper mot det meste!Ja, må ha musikk.![]()
Er du skeptisk?Nja. Vi får håpe det![]()
Koselig! Eller er det en sånn periode?Sitter i sofa med frøkna sovende oppå meg![]()
Uff, ikke lett å være pårørende nei.Skal oppdateremå besøke han snart! Men han ser så ulykkelig ut at jeg kommer til å grine
![]()
Jepp. Svigers er.. slitsomme og veldig veldig høylytte. 2 ting som sliter meg ut og hindrer mi lille i å sove. Hun er ikke en tung soverEr du skeptisk?
Jeg er imponert! Og ganske misunnelig!Under 400 innlegg igjen![]()
Det er en sånn periode. Ingenting annet funkerKoselig! Eller er det en sånn periode?
Huff da, det høres slitsomt ut. Kan ikke ta en prat med dem på forhånd da?Jepp. Svigers er.. slitsomme og veldig veldig høylytte. 2 ting som sliter meg ut og hindrer mi lille i å sove. Hun er ikke en tung sover
Jeg har alltid elsket pepsi max. Men etter jeg ble gravid klarer jeg det ikke. Stor sorg.Drikker du cola da?
Jeg klarer ikke cola.
Slitsomt mens det varer! :/Det er en sånn periode. Ingenting annet funker
Har du mange?Jeg er imponert! Og ganske misunnelig!![]()