Skravletråd desember

oreo er grineenkelt men må ikke lages med mannfolk i nærheten, heller ikke putte i munnen...for da gjør du ikke noe annet enn å lage de kulene;P

1 pk oreo kjeks
1 pk 200g Philadelphia naturell
1 pk hvit sjokolade.

Knus kjeksene, bland i Philadelphia, lag små kuler sett i fryser
en time. Smelt sjokoladen (kan ta i delfia fett om du ønsker) dypp kulene og inn i frysern til neste dag...så er de klar for pakking;P
De har jeg også laget tidligere.
Hadde røde sjokoladehjerter oppå den hvite sjokoladen da

Gjør liksom det. Jeg tar alltid hensyn til det:)
Mhm. Jeg er så heldig at jeg bor nest innerst i en enebolig i en blindvei. Eneste kjipe er at naboen, de som bor innerst, har vist seg å være et hus med intet mindre enn 6 ungdommer. Nesten hver helg har de fest, og på sommeren har de ofte garasjefest. Yndlingssangen er "yes, we have no bananas". :S

Mhm. Jeg er så heldig at jeg bor nest innerst i en enebolig i en blindvei. Eneste kjipe er at naboen, de som bor innerst, har vist seg å være et hus med intet mindre enn 6 ungdommer. Nesten hver helg har de fest, og på sommeren har de ofte garasjefest. Yndlingssangen er "yes, we have no bananas". :S
Okei. Det er jo litt kjedelig ja:/

Må lade telefonen etter oppdatering ser jeg..

De har jeg også laget tidligere.
Hadde røde sjokoladehjerter oppå den hvite sjokoladen da
De kan pyntes med mye pent, jeg bruker matglitter i gull og rød når jeg pynter til Jul ellers sparer jeg bare litt fra kjeks knusingen og strør oppå;P

Litt over 300 innlegg til jeg er over 2000. Bør gå i løpet av mandag i alle fall:)

Back
Topp