Besin er ikkje kjekt å fylla . Men nå ner eg er gravid så ælskar eg lukten av bensinHente en pakke
Fylle bensin
Så får vi se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Besin er ikkje kjekt å fylla . Men nå ner eg er gravid så ælskar eg lukten av bensinHente en pakke
Fylle bensin
Så får vi se
Hos meg fortsetter den murringen noen dager etter et skikkelig anfall.God morgen
Jeg kjenner at det murrer fortsatt, men nå har jeg tatt litt medisin![]()
Wow så kjekt så mangenDet siste tallet jeg så var 65 stykker
høres ikke dumt ut. Gjør det!Aw, takk søte du♡ Tenker å lage opp litt mapper, stellematter, smekker og sånt og kanskje åpne en liten etsy butikkog så prøve meg på barneklær etter jul. Må skrive bachelor og da
![]()
Synes det lukter forferdelig uansett !Besin er ikkje kjekt å fylla . Men nå ner eg er gravid så ælskar eg lukten av bensin [emoji14]
Klarte ikke å sovne før kl 4 selvSovnet mellom 1-2 en gang
Yes dt er hunSå hun er sålangt en "lett" unge?![]()
Uff da.Sovnet igjen jeg å våknet med hodepine
Ha ha går drt anBesin er ikkje kjekt å fylla . Men nå ner eg er gravid så ælskar eg lukten av bensin![]()
Vet du hva, de fleste småbarnsmødre er trøtte.Ja jeg får litt noia når jeg ikke får sovesærlig når jeg vet at det er en liten frøken i sengen ved siden av som skal ha oppmerksomhet dagen etter
Hvis jeg er veldig trøtt får jeg så dårlig sanvittighet ovenfor henne![]()
Takk for detUff da.
Masse god bedring
Å kjenner til den :/ da fikk du ikke mye søvn :OKlarte ikke å sovne før kl 4 selv
Først fikk jeg ikke sovne fordi jeg ikke hørte lille U puste.
Er verre for mor enn han at han er flyttet på eget rom gitt.
Etter amming var jeg rett og slett for overtrøtt
I seksjonen hvor jeg jobber er vi bare 15 +/- noen, i avdelingen kanskje 100-150 stykker og flere tusen på hele bedriften.Wow så kjekt så mangen![]()
Uff, var jo ikke så mye det da. :SIkke umulig nei. Kroppen min er ikke vandt til 7 til med søvn
Hvordan går det med deg?Sov godt, Daim!
Åh, så kos! Kommer fotografen hjem til dere, eller skal dere ut?God formiddag![]()
Ikke lenge til fotograf her nå![]()
Zombie mom hahaKjenner til den :O