Hahaha vem trenger ej frisk luftNei,stakkarsfrisk luft , det har han ikke godt av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha vem trenger ej frisk luftNei,stakkarsfrisk luft , det har han ikke godt av
Hente jobb bilenHvor skulle han da?![]()
Her er det cocos og lakris som blir liggende igjenBanan, aprikos og den franske er de som alltid blir liggende igjen her![]()
Håper jeg ogGodt å høre,håper det varer![]()
Haha, da hadde jeg gått mange runderPå kjøkkenet? Da er det jo så lett å grabbe til seg mer godt å spise på veien![]()
Det hørtes fristende utDa har jeg funnet sengen. Og fått mobilen på lading
![]()
Uff då Stakkarn. Har selv jobba på sykehjem å ha unga folk bland gamla er ikkje kjekt23 år :/
De er jo gode daHer er det cocos og lakris som blir liggende igjen
Er koselig. Inntil man får sånne her kvelderMin og har blivit mammadalt.
Legge deg?Da har jeg funnet sengen. Og fått mobilen på lading
![]()
De fristar å legga seg i sengen her ocå men har noen ting eg skull ha fått gjort.Da har jeg funnet sengen. Og fått mobilen på lading
![]()
Koselig med besøk daDa er besteforeldre dratt hjem etter middagsbesøket, og jeg kan endelig heve beina i sofaen![]()
Ja de kan bli Extremt asså. Hur her ska helst vara med meg på do ogEr koselig. Inntil man får sånne her kvelder
Deet blir ekstremt ja.Ja de kan bli Extremt asså. Hur her ska helst vara med meg på do og
Midt i fødselen liksomNå fikk jeg lyst på Daim [emoji14]
Froskespill? Det er ikke sånn man fisker?Vi har laget mat, og spilt et froskespill og vaska kjeledress![]()
Klart de hjelper på. 2 ganger e ju ikke mye daDet gjør hun ikke. Regner med minst 2 våkninger for mat. Men hvert minutt hjelper![]()
Uff, nei.De er jo gode da![]()
Telefonen min nekter å multiquote. Hun er en husky på 5 måneder.Ååh, hvilken da?
Æsj, lakrisen er heller ikke noe god nei.Her er det cocos og lakris som blir liggende igjen