Aha oki førstår dettil jobben for å hente arbeidsbilen. Jeg må ha vår i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha oki førstår dettil jobben for å hente arbeidsbilen. Jeg må ha vår i morgen
Åh, så herligAldri hørt henne synge Santa Lucia før i kveld. Så de har nok øvd mye i bhg.![]()
Ja de kan deKan vel fort være flere det![]()
Godt å høre,håper det varerTakk ♡ Nå sover hun endelig![]()
Akkurat ja"Gjemme" det bort i magen![]()
Takk. Hun er heldigvis sovna nåFår håpe dere får en god natt ihvertfall.
Da er du jo i god gangBle vel ferdig med 5 gaver tror jegså er veldig fornøyd!
Nr 1 måtte de ta før å setta litt mer fart. Men eg syns de gick tregt likavæl . Nr 2 kom eg in me full åpning på sykehuset. Så da måtte de ta vannetTok vannet med første, uten å spørre meg hva jeg ville. Andre gangen gikk det av seg selv under fødselen.
Der og ja! Hun er blitt skikkelig mamma daltIkke langt unnaveldig suttrete og ikke minst klengete
![]()
Denne uka har det vært mamma mamma mamma 24/7![]()
Oi, oi, oi, da skjer det ting!!Nei, var det jeg ikke hadde ;p men nå er det litt mer tak. Har litt over 4cm åpning og neshen avflatet, så er håp om at de evt. tar vannet hvis det er nødvendig å få mer fart etter vaktskifte rundt kl 23
Ja, jeg har vært så dårlig form i d siste så har liksom ikke hatt så mye energi til henne, så derfor var det veldig godtAh! Da flyr gjerne tiden.
Så du har nattevakt i "dag"Slutter kl 0430![]()
Ikke jeg hellerSkjønner ikke at andre mennesker har samvittighet til å behandle noen så dårlig.
Kombinasjon av mange ting tror jeg. Men sovna heldigvis!Huff daovertrøtt kanskje?
Håper hun finner ro snart![]()
Litt langt å gåAha oki førstår det![]()
Jeg kjenner at den kokkos twisten jeg akkurat spiste legger seg på dobbelthakaAkkurat ja![]()
Han gjorde det. Tilslutt. Men hun er skikkelig mammadalt for tiden. Så kun jeg som funker tydeligvis :/Kan ikke mannen avlaste deg??eller er han borte?
Kl 0430....Når er du ferdig?
Hvorfor måtte de ta vannet når du hadde full åpning ?Nr 1 måtte de ta før å setta litt mer fart. Men eg syns de gick tregt likavæl . Nr 2 kom eg in me full åpning på sykehuset. Så da måtte de ta vannet
Tvi tviNei, var det jeg ikke hadde ;p men nå er det litt mer tak. Har litt over 4cm åpning og neshen avflatet, så er håp om at de evt. tar vannet hvis det er nødvendig å få mer fart etter vaktskifte rundt kl 23