What? Er J helt lik idag?:OIgjen! Har vi samme barn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What? Er J helt lik idag?:OIgjen! Har vi samme barn![]()
Gikk hjemmebesøker greit?hehe huff da![]()
Vi har hatt hjemmebesøk av hs, kafe med vennepar, shopping og under middagen fikk vi uventet besøk så da lagde jeg litt ekstra
Så fikk jeg bakt siste kransekaka i kveld.
begge ungene har bada![]()
Nå er det å puste ut...nyte kyllingsalat og film![]()
Huff, det er alt for lite! Har du bæresjal? I såfall kan det lette litt å bruke det.Ja. Merker man ikke har spist mer enn frokost idag og et par kjekser. Men hun bare skriker![]()
Det var godt å høreMen hun slokna nettopp. Takk og lov
Nei, var det jeg ikke hadde ;p men nå er det litt mer tak. Har litt over 4cm åpning og neshen avflatet, så er håp om at de evt. tar vannet hvis det er nødvendig å få mer fart etter vaktskifte rundt kl 23Hva skjer??har du vondt kanskje??[emoji14]
Hun har skikkelig snille barnJa syns hun trengte det. Hun har fått betennelse i skulderen så dårlig med julebaksten foreløpig. Broren min skulle gjøre resten hvis jeg laget deigen
![]()
Håper hun sover godt nåJamen utrolig nok... hun slokna nå nettopp :O
Spennende! Heia heia!Nei, var det jeg ikke hadde ;p men nå er det litt mer tak. Har litt over 4cm åpning og neshen avflatet, så er håp om at de evt. tar vannet hvis det er nødvendig å få mer fart etter vaktskifte rundt kl 23
Så herlig!Mini sovnet selv i egen seng i kveld også. Hurra♡. Fikk en liten gråtetokt nå fordi tutten forsvant for han:-/. Da hjelper det å få litt hjelp til å finne den igjen og få krype godt inn i armkroken min❤❤. Så har en liten søt gutt sovende i armkroken min❤❤
Må jo stille litt oppHun har skikkelig snille barn
God bedring til mammaen din!
Hvilken film?Se på film
Håper også detSå herlig!håper det nå har snudd hos dere!!
Kos dereDet ble det også![]()
Når er du ferdig?Kl 20![]()
Har bæresele. Men hun rer seg kun når vi går med henne uten og stryker henne på ryggen. Er fra det jeg enda har betennelse i skuldrene som ikke går vekk. Nå er hun heldigvis sloknaHuff, det er alt for lite! Har du bæresjal? I såfall kan det lette litt å bruke det.
Takk for detKos dere![]()
So far, so good. Men bare 10 minutter siden. Får se hvor lang tid det går til vi må inn.Håper hun sover godt nå![]()
Du står ihehe huff da
Vi har hatt hjemmebesøk av hs, kafe med vennepar, shopping og under middagen fikk vi uventet besøk så da lagde jeg litt ekstra
Så fikk jeg bakt siste kransekaka i kveld.
begge ungene har bada
Nå er det å puste ut...nyte kyllingsalat og film![]()