Så bra det ble fiksa. Er nesten fiksa her også.Vi hadde også låsninger hos minstemann som ble fikset hos kiropraktor
Her er alt bra!masse førjulskos med gutta!
Så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra det ble fiksa. Er nesten fiksa her også.Vi hadde også låsninger hos minstemann som ble fikset hos kiropraktor
Her er alt bra!masse førjulskos med gutta!
Nam, det høres bra utTar med kakao også jeg![]()
Det burde duJeg får passe ekstra godt på da![]()
Skal gjøre detSend meg.
Er i grunn som vanligDet er sant
Er det roligere på denne tida eller er det som vanlig?
Tatt seg litt opp nå, men er redd det er for sentI dag var det veldig stille :/
Tror ikke vi klarer 10 000 i dag heller om det fortsetter.
Okei. Det er vel samme uansett på året jaEr i grunn som vanlig![]()
Tror nok det er litt for sent:/Tatt seg litt opp nå, men er redd det er for sent![]()
Haha...tipper han var søtVar og hæmta gutten i bhg. Blev helt øverskadde hade malat han i ansiktet. Han var en peppekake
. Han var så stolt å ska visa. Wow.
Så kjedelig.Blæh.. bilen vært på service og EU kontroll og må betale 8000,- :/
Tomatsuppe og hvitløksbaguwttHva har dere spist?
Så deiligJatatt litt tid. Men hun har vært plaget med tenner og utvilkingssprang. Nå er alt roet ned og hun sover så godt og har rutine
![]()
Veldig kjedelig er det, men sånn er det å ha bilSå kjedelig.
Enkelt og godt det daTomatsuppe og hvitløksbaguwtt
Det blir en bra kveldNam, det høres bra ut![]()
Vår blir dyrere....Veldig kjedelig er det, men sånn er det å ha bil
Det sluttet min far med å si når jeg spurte han om han ikke hadde nok med ossHaha pappa sier alltid det "jeg ønsker meg en million og snille barn"
Har alltid sagt at han ikke får noen av delene, men nå inser jeg at ønsket hans ikke er så dumt likevel![]()
Smitter hverandre de daJahan har betennelse i kroppen og da har snuppa det samme
![]()