Det stemmer det jaahaa...barnehage du jobbet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer det jaahaa...barnehage du jobbet?
Det er godt å høreMye bedre hvertfall![]()
Jeg vet!!Shit så dyrt det er blitt med porto! :O
Hva ble det til middag idag?Innom etter å ha henta vesla i bhg. Straks begynne å lage middag.![]()
Haha pappa sier alltid det "jeg ønsker meg en million og snille barn"De samma ønskar me oss![]()
Sprek du som tar med baby på IKEA rett før jul!Da er vi tilbake fra Ikea med det viktigste av det vi skulle ha.
Glemte selvfølgelig noen småting og fikk med oss litt ekstra.
Jeg er egentlig ikke så veldig glad i å gå på Ikea, hvertfall ikke dersom jeg skal ha mange store og tunge ting og i tillegg er der alene med baby, men det gikk utrolig bra i dag.
Veldig mange andre kunder som tilbød hjelp hele tiden
Nå har jeg 4 store esker som skal opp på rommet til lille U og monteres, men først skal festet til vugga opp
Hyggelig å se deg i denne tråden og :-DInnom etter å ha henta vesla i bhg. Straks begynne å lage middag.![]()
Fikk en time halvannen mens lille U sovja virker sånn.
fått noe mer hvile i dag da?
Jepp, det tror jeg det blir ogsåDet hørtes godt ut
Vi hadde også låsninger hos minstemann som ble fikset hos kiropraktorGår bra med hun. Men hu har låsninger i nakke og rygg som vi driver å går til kiropraktor for da. Men det er så og si fiksa på nå. 1 time igjen neste uke.
Alt bra med dine?
Hva har dere spist?Middag spist. Nå er det julekongen
Var ganske få folk der, fikk til og med parkering rett ved inngangenSprek du som tar med baby på IKEA rett før jul!![]()
Svigermor og mannen. Bytte julegaver ;-)Ja da er det lurt
Hvem kommer?
Så mye godtVis vedlegget 150341
Der er bilder av noen![]()
Ellers: kransekake, krumkaker,pepperkaker+pepperkakehus,kokosmakroner, delfiakake og kanelstenger
Det er ikke like lurt kanskjeSå går jenta på 17 Mnd og tar i det![]()