Hva har du på da?Jippi! Jeg elsker vafler!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du på da?Jippi! Jeg elsker vafler!![]()
Jordbærsylte og rømmeHva har du på da?
Blir kjekt detDet skjønner jeg
Koselig at hun skal komme hos deg da![]()
Tror jeg er tom for jordbærsyltetøyJordbærsylte og rømme![]()
Det er bra jaBlir kjekt detVi har henne fast en helg i måneden
![]()
Familie betyr alt <3Det er bra ja![]()
Null problemosTror jeg er tom for jordbærsyltetøy
Du får ta med det da![]()
Ja, det har du rett iFamilie betyr alt <3
Kom nettopp på at vi kan ønske oss en julaften uten sykdomDet har jeg vært 2 ganger selv, var helt grusomt![]()
å så koselig daBlir kjekt detVi har henne fast en helg i måneden
![]()
Har nesten ikke rukket det idag.. så spiste meg mett på noen kjekser i farta. Ikke akkurat helsekostJa, må huske å spise!
Får håpe hun sovner snart. Legge seg for natta?![]()
Nei, er her enda. Har faktisk ikke sett snurten til noe JM etter at jeg ble flyttet over til tun a [emoji14] men jeg får vel vurder å dra hjem snart når rushen gir seg, siden det ikke tar seg opp. Er veldig behagelig å være her, men får dårlig samvittighet når riene ikke kommer. Hun andre jordmoren på tun B var mer ivrig på å få i gang fødselen, men på tun a vil de jo helst ikke gjøre så mye inngripen.Ble du sendt hjem eller?
Nei. Håper ikke det. Men ekstremt sutrete og sovet alt for lite idag :/huff da :/ begynner henne å bli syk?
Fikk lyst påJa, det er det![]()
Nei, men er bedre enn ingenting da.Har nesten ikke rukket det idag.. så spiste meg mett på noen kjekser i farta. Ikke akkurat helsekost![]()
Ja. For natta. Hun har sovet ca 1 time totalt siden halv 8 imorges :O fordelt på 2 lurer. Aaaalt for lite :O
Det gikk fint det. KoseligLykke til på hjemmebesøkidag skal jeg bare hente en pakke på posten. Ellers ingen planer
![]()
huff stakkars litenNei. Håper ikke det. Men ekstremt sutrete og sovet alt for lite idag :/