Skravletråd desember

Parfyme er da unødvendig?!:rolleyes:

Definitivt.

Vi er nærmest parfymefritt her i huset. Ikke helt da, vi voksne bruker parfymert deo, dusjåpe og shampo, ja selv ungene har jo fått en shampo med jordbærlukt nå. Vi fikk for snart 7,5 år siden en liten baby i hus som hadde sensitiv hud og klødde. Vi har først nå som han ble 7 fått i hus noe vaskemiddel til klær med lukt (til sportstøyet til faren) og virkelig, hele huset lukter jo VELDIG når det er brukt.

Det var virkelig et lettere sjokk å få en parfymert unge i hus, glad vi ikke traff mine foreldre den uka, mamma hadde kommet til å få astmaanfall av henne (hun får det av parfymelukt, også fra såper, vaskemiddel etc)

Nei, takke seg til neglelakk.

Hei igjen damer :) I dag har vi fått julegaven fra svigerfar. Vi ønsket oss penger fra alle i nær familie slik at vi kunne få kjøpt oss større varmtvannstank. Men i dag kom ny 200l varmtvannstank fra svigerfar med installasjon. Snakk om snill svigerfar.
Så dette lyste opp dagen min. Nå kan vi dusje uten å måtte planlegge og skynte oss i dusjen.
Har noe lyst opp dagen deres?
For en flott gave!! :)

Nå skal jeg straks vekke snupp og etterpå dytte papir i nesen så jeg kan ta oppvask uten å brekke meg :) vil gjøre mannen ekstra glad ❤️ han har høy feber og er drit dårlig :( alt for han da ❤️ planen var å lytte på babyen idag, men vet du hva jeg behøver ikke for stoler på at mamma følelsen har rett ❤️ rett etter jeg skrev sto N opp selv :)

Der fikk jeg jaggu støvsugt og :D og to maskiner med klær er vaska! *klappesegpåskulder*

Der fikk jeg jaggu støvsugt og :D og to maskiner med klær er vaska! *klappesegpåskulder*
Så bra :)
Ikke rukket noe i huset i dag jeg :/
Må slappe av litt nå, så får vi se om det blir noe i ettermiddag/kveld.

Selvsagt sovnet mini nå, 45 min før kl blir 3 og når vi egentlig er ferdig her vi er og skal kjøre videre. Vanskelig unge sa du?

Så bra :)
Ikke rukket noe i huset i dag jeg :/
Må slappe av litt nå, så får vi se om det blir noe i ettermiddag/kveld.

Støvsuginga var seriøst på tide..skulle egentlig gjort det for flere dager siden :p
Du får slappe av du, det er lov det og ;) har selv slengt meg på soffen nå som mini sover igjen :)

Støvsuginga var seriøst på tide..skulle egentlig gjort det for flere dager siden :p
Du får slappe av du, det er lov det og ;) har selv slengt meg på soffen nå som mini sover igjen :)
Må nesten slappe av også :)
Ble lite søvn i natt, så kjenner jeg er ganske trøtt også. Tror det blir relativt rolig på meg resten av dagen..

Hei igjen damer :) I dag har vi fått julegaven fra svigerfar. Vi ønsket oss penger fra alle i nær familie slik at vi kunne få kjøpt oss større varmtvannstank. Men i dag kom ny 200l varmtvannstank fra svigerfar med installasjon. Snakk om snill svigerfar.
Så dette lyste opp dagen min. Nå kan vi dusje uten å måtte planlegge og skynte oss i dusjen.
Har noe lyst opp dagen deres?
Å for en flott gave :)

Back
Topp