Før du vet ordet av det har du skravla deg forbi meg til julHadde ikke trodd det nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Før du vet ordet av det har du skravla deg forbi meg til julHadde ikke trodd det nei![]()
Men må være hjemmelaget!Blir ikke det samme uten![]()
Jeg liker ikke vanlig løk i tacoHihi, okei. Veldig varierende hva folk liker. Vi bruker vanlig løk her.
Ok, jar vel vært ekstra mye trøbbel der og ja.Jeg har iPhone![]()
Det tror jeg ikke påFør du vet ordet av det har du skravla deg forbi meg til jul![]()
Jepp. Får smøre ham inn med noe fet fuktighetskrem i morgen tenker jeg. Se om det hjelper.Så merkelig :O får se om det går over til imorgen? Hmm..
Får vel bake en runde til om mannen spiser så mye da32.holder en stund.
![]()
Trodde og det. Men jenta mi hadde det for to uker siden og da leste jeg endel om det. Noen er dekt, andre har 3 prikker mens noen ikke har hatt prikkerSier du det ja . Trodde faktigst man fick prickar
Nei fysjGuaca er jo det beste!![]()
Helt klartMen må være hjemmelaget!
Hihi, ok. Holder med 2? 3?Får vel bake en runde til om mannen spiser så mye da
Jeg skal spise frokost alene i morgen, så du trenger ikke sende så mange hit![]()
![]()
Ja, har hørt om flere med trøbbel.Ok, jar vel vært ekstra mye trøbbel der og ja.
Smaker enten erter eller plast.Helt klart
De ferdigboksene er helt forferdelig![]()
Du får sende 3, så jeg er sikker på at jeg blir mettHihi, ok. Holder med 2? 3?![]()
Mmm, kan jo maule guaca helt til bollen er slikket!Nei fysj![]()
Huff, blir kvalm av tankenSmaker enten erter eller plast.![]()
Hihhi. Hadde uendelig med varsler så var liksågreit å gå gjennom alleHaha, da er du dedikert!![]()
Får håpe på en oppdatering snart.Ja, har hørt om flere med trøbbel.
Den er grei!Du får sende 3, så jeg er sikker på at jeg blir mett![]()