SnasenBle blond jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SnasenBle blond jeg![]()
Den er sånn passeVelkommen etter
Hvordan er formen?
Har du??Har vel rundt 2100 innlegg nå
Har bare ikke hatt så mye tid til å være her i dag, og nå er det sengen hvert øyeblikkJippi Musemor
Koselig å se deg!![]()
Flinke duJippi, over 1.000![]()
HihiCamilla_91
Neida, håper på noen på vår alder med barn på vår alder![]()
Jada var bare infomøteGikk det bra da?![]()
Ja.. om den kan leies ut for en god pris, så kan det jo være verdt detm men dyrt ja :OJa, det er gedigentfordel med utleiedelen
men ja,det er ganske dyrt. .
Wow så bra. Vant de!!39-18 nå![]()
Håper din egen oppskrift dukker opp igjenJeg har bakt kolakaker i dag. Men finner ikke igjen min oppskrift, så bare googlet en. Altså, de ble gode, men ikke slik som MINE skal være...;p
Som du skravler daHar vel rundt 2100 innlegg nå
Det var det første navnet som dukka opp når vi fant ut at vi venta jente. Jeg har det fra et barnetv jeg så på på jeg var barnFor et fantastisk navn, nesten det samme som frøkna min det![]()
Takk for drtGratulerer med det![]()
Når synes du man går fra jente til dame da?Jeg synes det er så rart når man omtaler seg som "gutt 30 år", eller "jente 36 år"![]()
Ja♡ Tusen takk! Er veldig fornøyd med navnevalget jaJenta di? Nyyydelog navn![]()
Mange dager igjenEr ihvertfall på topp 100 listen men tror jeg kan se langt etter de største premiene![]()
I hvert fall etter at man er 30!Når synes du man går fra jente til dame da?![]()
Ja. Det er kjempegodtde må eg pröva![]()