SpørsEr vel en mann![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpørsEr vel en mann![]()
Ohh de må eg smaka på. Selges de noen plats?Det er vel mer som kaker. Nam med kanel, sukker og smør!
Si det til sjefen min da!!Har vel ikke tid til det da![]()
![]()
Da går det nok greit uten![]()
I 5 år utan vad??5 år snart![]()
Aldri tenkt over at det pleier å være landskamper i håndball i julen. Synes nesten det er litt rart med en mix av håndball og ski nåHehe, jeg har aldri spilt og har egentlig aldri likt det generelt.. Er bare når det er landskamper i jula at jeg gidder å seer blitt en tradisjon
![]()
Og på plass i sofaNå er du ferdig)
Det er alle mulige typer.Er det grove pølser? Det stiller i en litt annen kategori.
Hehe,neida vi har vært på besøk med vår babycallHæ? Bor sjefen din i nabohuset?og så ubehagelig å høre babycallen over
SofaHva bringer kvelden ?![]()
Ja, de fleste butikker, ferdig smurte.Ohh de må eg smaka på. Selges de noen plats?
Aldri tenkt over at det pleier å være landskamper i håndball i julen. Synes nesten det er litt rart med en mix av håndball og ski nå![]()
Såpass ja, har snakket om å avslutte tv abonnement vårt vi også faktisk5 år snart![]()
Uten TV var det velI 5 år utan vad??
Det er jo ordentlig mat det da ;p vi snakket jo om wienerpølser.. heheDet er alle mulige typer.
Ostepløser, chilipølser chiritzo, bratwurst +++
HahaPuh,greit å hørejeg er jo så nyskjerri
![]()
Ja då liker eg hellre se på fotboll merHehe, jeg har aldri spilt og har egentlig aldri likt det generelt.. Er bare når det er landskamper i jula at jeg gidder å seer blitt en tradisjon
![]()
Midt Norge. 1,5 t fra TrondheimHvor i landet bor du igjen?